21 Haziran 2009

Pazar Kokoşluğu


Birazdan diğer "Kokoş" ile buluşacağım. Birazdan diyorum ama 3 koca saat var. Gerçi ancak hazırlanırım! :)

Bugün Dobi beni İtalyan restoranına götürecek. Tezimi yazdım bitirdim ve bu aralar canımı sıkan şeyler var ya, biraz moral olsun diye gidelim dedik.

Restoranın tiramisusu çok güzelmiş ve de kahvaltısı harikaymış. Açıkçası biz kahvaltıya gidiyoruz. Planımız sabahtan buluşmaktı ama onun Filibe' ye gitmesi gerektiği için erteledik. Aslında bu kokoş mekanı merak ediyorum etmesine de, burada her yer kokoş! Nasıl süslü püslü yerler anlatamam! Ve tüm o süse ve ödedikleri kiralara rağmen yiyecek içecek fiyatları Türkiye ile karşılaştırdığınızda o kadar komik kalıyor ki.

Mesela fotograftaki "serinleticiler"imiz tanesi 2 ile 4 leva arası idi. TL karşılığıda aynı. Ben, Dobi ve Bilyana iş çıkışı bir yere gitmiştik. Ortamda çok güzeldi ve ben o bembeyaz tada (içinde hindistancevaizi, bolll buz ve hatırlamadığım ama tadını daha da leziz kılan bir iki şey vardı) o kadar bayıldım ki durmadan "Ne zaman gitcez geeneeee?" diye cırlıyorum.

Neyse, lafa daldım. İşlerimi bitireyim hemen yoksa zamanında hazırlanamayacağım.

Sizin için fotograf çekmeye çalışacağım.

Güzel ve kokoş bir haftasonunuz olsun!! :D

3 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

a haaa haa!! ay kendime dağıldım!!kahve içmeyince ayılamıyorum ben!! ifadeye bakar mısınız: restoranın tiramisusu...."restoranda tiramisu" ya da "orada yapılan" vs değil, restoran yani koca bina bir tiramisu yapıyor...valla parmaklarınızı yersiniz!! zaten o kalkıp da yaparsa ben önce aklımı sonra parmaklarımı yerim!! ibreti alem olsun diye düzeltmiyorum. göz zevkinize verdiğim (ve muhtemelen ilerde bilinçsizce vereceğim) bu tür hatalar için özür dilerim.

öykü dedi ki...

:) sen cıddı cıddı cok sekersın
ay bı de kendne elestırı yorumu da yapmıs
canım benım cok guzel bı gun olsun senın ıcın:)) sevgıeler

Sevgi Küçük dedi ki...

(kızarma ikonu!!)
teşekkür ederim o senin şekerliğin bir kere! :)
ama doğru, anlatım bozukluğu ve de imla hataları ile ilgili o kadar ders gör, sınavlara gir sonra bunları yap! daha kötüsü "-de/-da" problemi yaşa!! mazeret olmaz biliyorum ama sanırım bu hatalar çoklu dil konuşmaktan. :(
senin içinde güzel bir gün olsun.
ve minyon olmana sevindim, demek ki ben seni mikrodalgaya atabilirim!! :D