28 Haziran 2009

Offf...


Bıktımmm...

Bezdimmmm....

Bitsin artıkkkkk!!

Evet kendim ettim kendim buldum fekat ne yapalım, içimdeki öğrenme canavarı durmuyor ki!!

Çoookkk yakında tezimi savunmak zorundayım ve savunmam hazır değil. Gayet pişkin "Benim bir şey yapmama gerek yok! O kendini savunur! Yürü be koçum" filan dediysem de Can'ıma söz verdiğim için şimdi birasscık suratımı asıp "tımaaammm! yasscammm savunmamı sayın hakim" diyerek derse oturuyorum.

Dışarda yağmur yapıyor ve dün farkettim ki yaklaşık 8 aydan beri ilk kez gökyüzünü görebiliyorum. E ama şimdi sıcak çikolata içip (burası o derece serin) kitap okuyarak ara ara dışar bakmak ve huzurlu olmak varken ne dersi yaaa? :(

Offf....

Tammmaaammm...Tamaaammmm...Gittim! :P

6 yorum:

öykü dedi ki...

sevgıcımmmmmmm
orası burda oldugu gıbı cokkkk sıcak olsaydı
o tezı hazırlama sansın ıyıce sorun olurdu..
sıcak cıkolatanı yudumlarken
serın havanın verdıgı guzel enerjıyle
sen sımdı jet gıbı:)
bıtırceksın onu
mcuk

Sevgi Küçük dedi ki...

çok haklısın öykücüğüm. daha da çekilmez olurdu muhtemelen. desteğin ve moral verdiğin içinde teşekkür ederim.
ama bıktımm issteeee yaaa!ufff!aylardır tezzz tezzz diye inliyom. :(
(itiraf:hem söyleniyorum hem de yurtdışında nerede bir üst aşamaya başlayabilirim diye araştırıyorum!!valla akıllanmam ben!) :D

Damak tadı dedi ki...

Bende Öykü'ye katılıyorum canım..Buradaki sıcaklar orada olsaydı,içinden bir şey yapmak gelmezdi..Azmine hayranım..Dilerim en üst yerlerde olursun dima..Valla akıllanma Sevgi'ciğim..Bunun yanı sıra,kendini de çok yorma..Yavaş yavaş,sıraya koyarak emin adımlarla daima..Canım benim,bitanesin sennnnnnnnn...Sevgiler..Gül

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm canım benim, nasıl güzel sözler onlar?beni nasıl mutlu ettiğini anlatamam.çooookkkk amaaa çoookkk teşekkür ederim. :)

gonca dedi ki...

canim sen ender farkli zekaya sahip, bole tuhaf bi tipsin, kutsal bi ineksin:))o yuzden ztn mukemmel bi tez hazirladigini tipine bakan anlar, gozlerindeki zeka fiskirttisi hocalari bilem kiskandiriooo anammm, ama gene sen sabret:)) az kaldi coook az, sonra doktorada offlersin:P

Sevgi Küçük dedi ki...

canımmmmmm
ne tatlısın seennn! çok teşekkür ederim.nasıl moral oldu bunlar. :)
bu aralar çok yoğunum o yüzden sesim çıkmıyor.yarında savunma için yolaa çıkıyorum,kılıcımı kuşandım!! :D
öptümm seni tatlı cadı