18 Haziran 2009

Merak Etmeyin Diye...


Dün gecce gerçekten çok keyifliydi.

Olayları ve "gösteriyi" en kısa zamanda anlatacağım.

Şimdi birazcık işim var.

Sağlığıma gelince....Bugün yataktan kalkmak dahil istedim ama bu bana özgü bir şey değil. Hava kapalı ve yağmur var. Epeyde serinledi. Her odadan biri mutlaka hapşırıyor. Ben bizim odanın hapşırıcısıyım!! Eski yazılarıma bakarsanız bundan daha beter olduğum anlar olduğunu göreceksiniz. Hatta martta işin ortasında iyice beter olup panikle "nefes alamıyorum" diye kontrolümü kaybedince apar topar doktora gitmiştik. Ama o kısımlardan pek bahsetmedim.

Bunları benim için telaşlanmayın diye yazıyorum. Kabul yorgunum ve boğazımda ağrıyor ama haftasonu geliyor. Dinlenince daha iyi olurum.

Biliyorum bana "neden doktora gitmiyorsun" diyeceksiniz...Doktorlarla ve ilaçlarla aram yok. Ölmeye yakın gidiyorum!! İyi bir alışkanlık ya da mantıklı bir tavır değil biliyorum ama sevmiyorum. Korku filanda değil, sevmiyorum sadece.

En kısa zamanda düzelirim (yani bir iki aya kadar!! :) ). Şu an tek sorun domuz gribi nedeniyle ülkeden çıkışımın daha karmaşık oluşu. Gel de adamlara anlat, ben heeeeppp böyleyim. Yaz ortasında fırrkk fırrrkkk ve öhüü lerle dolu bir hayatım var. :D


Not: Karikatür Selçuk Erdem' den alıntıdır.

4 yorum:

NarincE dedi ki...

Aman iyi lmana sevindim. Bi de domuz gribi çıktı ya başımıza. Daha neler çıkacak kimbilir? Görüşürüz canım, öptüm.

Sevgi Küçük dedi ki...

sağol canım.
Allah beterinden saklasın.
çok öptüm

öykü dedi ki...

artık ıyıles lutfen
eskılerın yaptıgı gıbı nane lımon kabugu ıhalumur kaynat
vıtamın al
ama artık ıyıles
cok cok opuyorum
sevgılerımle

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim meraak etme, toparlarım ben. çok öptüüm