16 Haziran 2009

Leziz Bir Salata: Yeşil Mercimekli Buğday Salatası


Tatildeyken yaptığım mamalardan biri, Karamel Mutfak' tan görüp "yapcam yapcaaammm" diyip ilk fırsatta keyifle yaptığım bu leziz mama oldu. Tarifteki gibi yapıp içine balsamik sirke ve evde ne kadar yeşillik varsa onları koydum. Hmmmm...Nasıl güzel ve besleyici oldu anlatamam!

Tarifi sahibinden okursunuz artık.

Ben şimdi kitabıma döneceğim. Bugün tüm gün hapşırdığım için gene elimde ballı bitki çayım var.

Yazın ortasında bu ne çile benim ki yaaa? :(

6 yorum:

Amethyst dedi ki...

Salata çok lezzetli görünüyor. Bu arada geçmiş olsun.

öykü dedi ki...

KIyamam sama hala mı hapsuruyorsun sen
canım benım

Sevgi Küçük dedi ki...

Amethyst, öncelikle hoşgeldin.
ve çok teşekkür ederim ilgin için. bende birazdan sana geleceğim. :)
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

:(
fırrrkkkk...efettt öykü...hala haypışıyoyumm...
(hastalık nazı ve şımarıklığı!!) :)
ama gerçekten hapşırıyorum!bu nasıl bir yetenek Allah'ım!!bu sıcakta ne nezlesi, bademciği, ateşi yaaa? :(

Tijen dedi ki...

Sevgi'ciğim,
Gelememene çok üzüldük ve seni de andık cumartesi günü. Bir dahaki sefere aksilik olmasın da buluşalım olur mu?

Sevgi Küçük dedi ki...

Tijenciğim, inan bende o kadar üzüldüm ki...Ama söz gelecek sefere ne yapıp edip geleceğim. Bu kez ben alarmlar bile durduramayacak! :)