17 Haziran 2009

Gonca' nın Kutlaması


Heyecanlı heyecanlı anlatıyordu bana kuzucuğum: "Sonra bana böyle böyle dediler...Sonra bitti. O kadar gergindim ki öğlen böyle böyle yaptım"

Gerilimden kaç gündür ağlıyormuş benim canım dostum, ama kolay mı? Tezi vermeye Türkiye' ye geliyor ve aniden "E hadi savunda git" diyorlar çünkü o da benim gibi gurbette. Kıyamıyorlar git gel yol parası vermesine, bekleyerek stres yaşamasına. Hele bir de akademik çalışması bu kadar başarılı olunca alıveriyorlar "savunmasını". Sonra "Tamam" diyorlar, "Bitti. Hayırlı olsun!"

Dün savunmasına girebilir diye dualar ettim durdum. Azıcık içi rahatlasın diye, sınavını rahatça versin ve emekleri boşa gitmesin diye dua ettim. Çünkü biliyorum o güzel gözleri heyecan, endişe ve korku ile kocaman kocaman açılmıştır. Yalnızdır da kuzum orada; eşi Norveç' te, ekibin bir elemanı mecburen işte, diğeri yani ben taaa Sofya'larda... Hani bu aralar aranızda çocuğunu sınava göndermiş olanlar varsa halimi anlamıştır. Benim küçüğüm, tırtılım da dün sınava girdi. :)

Hepi topu 15-20 dakika sürmüş. Önce mesajı geldi: Bitti!!

Sonra aradı beni, heyecanla olanları anlattı. Telefonda çok belli edemedim ama kapattıktan sonra sevinç çığlıkları attım durdum odada!

Geçen haftadan söz vermiştim. Sınavını verirse burada usulden olduğu üzere çikolata dağıtarak kutlama yapacaktım.

Az önce kutlamamızı yaptık. Fotografta kutlamadan bir kesit var. Gördüğünüz üzere çikolata yerine donut aldım. Ama bir kişiye almaya unutmuşum. (Sana borcum olsun Düdük insan!) Hep birlikte yedik ve onun (zaten beklediğimiz) başarısını kutladık. Onu tanımayıp benden dinleyen arkadaşlarımda onun adına sevindi.


Goncacığım, tekrar tebrik ederim. Sen her zaman herşeyin en güzeline layıksın. Dilerim heeepp mutlu olursun. :)

Gökçemmmm!! Seni unutmadım; sende savunmadan çık ertesi günde senin çikolatanı dağıtacağım. ;)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

süper süper süper!! beynini ve kalemini seviyorum en az seni sevdiğim kadar:P:D

birazdan buluşucaz oturup seni ne kadar özlediğimizi konuşcaz dedikodunu yapıcaz, senin yerine birbirimize sarılcaz (double double:D)

seni ş.d. olarak kocaman öpüyorum:D

ekibin savunmasını(henüz) yapmamış çalışan 3. elemanı;)

Sevgi Küçük dedi ki...

sevgili ş.d. (resmiyete bak!!)
özledimmmm sizziiii beeeeee
offf! resmen burnumda tütüyorsunuz. derste tuttuğumuz notlara kadar özledimmm ;)
umarım dün geceniz çoookkk güzel geçmiştir. orada olmayı bunu yüzyüze kutlamayı nasıl isterdim bir bilsen...ama sağlık olsun. bu gidişle sanırım anca norveçte buluşcaz.
not: ekibin 3. ama en ş. elemanı! bak ne güzel adını söylemeden yani gökçe olduğunu açık etmeden yazdım!! :D
bu aralar yazamıyorum ne olur kusura bakma, eve taşınayım daha rahat olcam.
öperim koklarım mıncırırımmm
nescafe 3 ü bir arada en geyik kıvamında!! :D

Adsız dedi ki...

canim sevgim,

yaaaa ne diyim, bi insanin yureginin guzelligi bu kadar mi yuzune yansir:)) guzel arkim benim:)yazini okudugumda inan mutluluktan sok yasadim:) saol:) walla gøkcecikle pek dedikodunu yaptik:) ikinizde cok ozldik seni yahuu, grubun bacisi, ablasi, reisi:)

hep dualarimdasiniz, evet kabusun 1/3u bitti, en kisa zamanda hepimiz icin bitince kabus bitecek:)

seni cok severim tatlim, optum:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Norveç güzeliiii!! :)
bende sizi çok ama çoookkk özledim. bazen iştten çıkınca sanki okula gelip sizle buluşacakmışım derslere girecekmişiz gibi geliyor. nasıl özlüyorum o anları.
ve asıl sen güzelsin canım kankim benim; gönlü, ruhu ve yüzü güzel arkadaşım benim. dilerim heeeeepppp çok mutlu ol. her işin bu kadar güzel olsun. tekrar tebrik ederim. bu kadar güzel bir çalışma yaptığın içinde ayrıca gurur duydum.
darısı doktoraya? :D