17 Haziran 2009

Gene Mi Konser??


Hastayım. Gerçekten hastayım.

Benim için halsizlik ve diğer şeyler (hapşırmalar, öksürmeler) rutine dönsede çoookkk yorgunum.

Ama bedenimin yorgunluğu ruhumu dizginleyemiyor. O "bana neeee" havasında. O yüzden bu gece ne konserdeyim. Bu kez Türkiye' deyken çok isteyip de gidemediğim bir grubum dinleyeceğim:


Pazartesi gün ki konser tam bir faciaydı. Terapi görüyorum unutmak için desem yeri!! :D

O yüzden onu kendimi hazır hissedince anlatacağım. Bugün ki konser için yorgun ama oldukça heyecanlıyım.

Az önce "hastayımmm" diye söylenirken Dobi' den "Hı hıı...Tamam anladım. Öğlen gidip Michael Bolton konserine bilet alıyoruz di mii?" cevabını aldım. Daha ne diyeyim ki???

Bitti mi sandınız? Hayır! Düdük İnsan' da başka bir konserden bahsedip gidelim mi dedi! BHA' ya ne diyeceğim bilmiyorum artık!! :S

Hasta ama sosyal bir insanım!! :D


Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.


6 yorum:

öykü dedi ki...

Hasta hasta konser.)
sen tam bı sanat ınsanısın:))
sevgıler.
bı de bu arada vıtamın al
ıyıce beslen cabuk duzel artık gercekten..

NarincE dedi ki...

Geçmiş olsun canım, kendine dikkat et. Konser konser gezeyim derken ilerlemesin hastalığın.Ben yokken bir şey kaçırmadım umarım.

Sevgi Küçük dedi ki...

Sorma Öykücüğüm yaaa...Bulgarcam yok ya o yüzden derdi mi anlatamıyorum!? (nasıl bahane ama!!) :D
tavsiyelerin ve ilgin için teşekkür ederim. jale nasıl oldu asıl onu söyle sen??

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım canım benim, sağol arkadaşım. bende bu hastalık hali daimi de bu ara hava bir sıcak bir soğuk olunca azdı. halsizim her daim. konsere nasıl geleceğim hastayım diyorum, sahneye sen mi çıkacaksın diyorlar!?! :)
ne diyebilirim ki??
çok öpüyorum seni

NarincE dedi ki...

Yorumumu yolladım tam, senin yorumunu gördüm benim tarafta. Nasıl olduğunu sormaya geldim. Daha iyisin ya?

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim, sağol ilgin için.
bende sen yorum yazarken merak etmeyin diye açıklama yapıyordum. :D
ne daha iyiyim ne daha kötüyüm. rutindeyim. :)
en çok yorgunluk hissi beni öldürüyor, beynim kafatasımın içinde fır fır dönerken vücudum "hadi yatt uyu yaaaa" havasında. anlayacağın iletişim problemimiz var!! :D
bir kaç aya kadar düzelirim, eh o arada gene mevsim değişir gene aynı süreç başlar!! ;)
toparlarım ben merak etme canım benim. öperim kocamannnnn :)