13 Haziran 2009

Döndüm


Döndüm.

Aslında bugün değil yarın dönmeyi planlamıştım. Bugün için çok özel bir planım vardı. Ama gerçekleştiremedim. O kadar üzgünüm ki...

Planımda hazırlıklarımda tamamdı ama son dakika hesaba katmadığım şeyler olduğunu gördüm; domuz gribi alarmı ve benim rutin bademcik sorunum. Ve artık Türkiye' de değil başka bir ülkede yaşadığımı da unutunca...Tijenlerle buluşma hayalim sınırdan döndü. :(

Çok ama çok üzgünüm.

Hayalkırıklığımı biraz giderince size neler yaptım anlatırım.

Görüşmek üzere.

6 yorum:

defneylebirlikte dedi ki...

herşeyde bir hayır vardır demek lazım..sağlık olsun...

Sevgi Küçük dedi ki...

evet, bunda da var bir hayır ama...üzüldüm. :(

lemaninignesinden dedi ki...

hoşgeldin olsun sıkma canını ondada var bır hayır

Sevgi Küçük dedi ki...

hoşbulduk canım benim. evet artık bende öyle düşünüyorum ama git gide yurtdışında olmak çekilmez oluyor. :(
neyse sağlık olsun.
çok öptümmm

Hatice dedi ki...

hoşgeldin Sevgi, sıkma canını, arkadaşların da dediği gibi vardır bir hayır, birşeyi çok isteyince beklenmedik engeller çıkabiliyor maalesef:(
ayrıca geçmiş olsun, bademciklerin şimdi daha iyidir umarım...

güzel bir hafta diliyorum, sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok sağol Haticeciğim. Ben zaten son anda bir terslik çıkacak diye paranoyaktım. Kendi nazarım yani. :)
İçten dileğin içinde çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana ki sizleri tanıdım. Kendimi daha iyi hissediyorum sayenizde. :)
Çok öptüm