15 Haziran 2009

Ciciler

Hep Bengi mi cici şeyler bulacak? :P

Az önce, yani öğle aramda biraz temiz hava almak için dışarı çıktığımda kendimi oradan oraya savururken yolum Orange isimli kırtasiyemsi yere düştü. Kırtasiyemsi diyorum çünkü henüz ne olduğunu çözemedim, Office 1 gibi ama tam olarak öyle de değil. Her neyse, içeri girmiş manasız manasız dolaşırken gözüme önce bu çarptı: Kadın ve erkek fügürleri çizilmiş tuzluk-biberlik setleri. O kadar şirinlerdi ki: Evli çift gibi olanlar, fotograftaki gibi melek şeytan şeklinde olanlar, Japon çift gibi olanlar, hatta biraz fazla muzur olan çiftler...Hepsi çok şirindi.



Aslında bu markanın (Ritzenhoff) hazırladığı herşey çok şirin. Yumurta koymak için dizayn ettikleri şeylere bakar mısınız:




Tuzluk ve biberlik fiyatı biraz uçuk olduğu için onu alamadım ama bana çok huzur verdiği için bunu aldım:



Nessebar isminde, deniz kenarında bir şehirmiş. Dobi gidelim diye söz verdi ama...Bilmiyorum! Bu ara durmadan bir şeyler için söz veriyor.


Not: Ürün fotografları netten, Nessebar küresi benden!! :D

2 yorum:

NarincE dedi ki...

Ben geldim, cicili bicili buldum seni. Mutlu bir hafta diliyorum canım.

Sevgi Küçük dedi ki...

çok teşekkür ederim canım benim. :)
hastalıktı üzüntüydü derken bugün şımarttım kendimi. konserde bile hapşırarak rekorumu tazeledim :D
seninde haftan çoookk güzel geçsin.
öptümmm kocaman