7 Mayıs 2009

"Olgunlar" Sofya' da!





Kaçtır yazacağım...Yoksa yazdım mı?? Hatırlamıyorum! :S

Burada en sevdiğim yerlerden biri kitapçılar pazarı. Kendimi Olgunlar'da gibi hissediyorum.




Gerçi yalan yok burada Olgunlar'dakinden daha güzel şeylere rastlıyorum. Özellikle 1989' daki büyük değişimden sonra üç beş kuruşa sahipleri tarafından elden çıkarılan, Rusya'da basılmış, ciltli ve eski basım (1960lar gibi) ingilizce kitaplara bayılıyorum.




İlk aldığım kitap Great Gatsby bunlardan biri değil ama sonra aldığım Byrons ile bugün aldığım Kiplingler ve Chesterton onlardan biri. Kitaplarımın en yaşlısı 1968 en genci 1983 baskısı.

Ohh valla değmeyin keyfime. Her ay başı ya da para ayırdığım her an (ki bu gerçekten her an demek!) soluğu orada alıyorum. Sadece ingilizce değil, ispanyolca, italyanca ve almanca kitaplarda var. Onlarada yakında başlayacağım ama önce yeni arkadaşlarımla vakit geçireyim.

4 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim kitaplarını güle güle oku. Bu arada benim eşimlede meslektaşsınız. Söylemeyi unutmuşum. Şimdi aklıma geldi. Sevgiler canım..

Sevgi Küçük dedi ki...

çok sağol canım benim.kitap denilince gözüm dönüyor!! :D iştediğin-aradığın kitap varsa söyle bakarım.rus basımları ama çok güzel.
gerçi halaa şu özel tavayı arıyorum,o konuda da mahcubum ama... :(
eniştemede sevgi ve saygılarımı ilet.nerede çalışıyor?mail olarak atabilirsin.bak şimdi yandın sen,bizim meslektekilerin muhabbeti hiç çekilmez! :D
GünEşim sabrediyor ama hissediyorum içi kıyılıyor. :D

ebrulitatlar dedi ki...

Düşünmen bile yeter Sevgi'cim. Çok sağol.
Fortis'te çalışıyor. Direktör. Dediğin gibi arkadaşlarıyla biraradayken başka muhabbet olmuyor. Benim açımdan çook sıkıcı yani. Sevgiler canım..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
Bankacı eşleri klubü oluşturacağım yakında.Bilirim çok çekiyorlar bizden. Ama işte mesleki deformasyon!! Bir araya gelince anında bıdımaya başlıyoruz ve etrafımızdakileri unutuyoruz.
Allah sizlere sabır versin.
Çok öptüm