12 Mayıs 2009

Nefret


Odadan şu anda "I hate youuu" lar yükseliyor.

Ne güzel efendi efendi işe geldim, neşem yerimde idi. Önce Dobi delirtti beni. Sonra Bilyana...Ve son olarakta Ali!

Şu an onlar bana ben onlara "I hate youuuu" diye bağırıyoruz, bu satırları yazarken bile!!

Hepsi ile "derdim" farklı olduğu için tek tek anlatmıyorum ama az önce Ali arayıp "Hi...I hate you" dedi, bende tüm hışmımla "I hateee youuu" dedim ve gülümseyerek "Have a nice day" diyip kapadım. Kibarlığı elden bırakmamak lazım!! Üstelik oturduğumuz yerden birbirimizi görebiliyoruz ama anlayacağınız üzere nefretimizi telefondanda kusmaya karar verdik.

Ay tamam ne oldu anlatayım:

Dün bir konu ile ilgili Dobi ile 40 saat dalga geçtikten sonra aynı şey başıma gelince Dobi yerlere yattı. (Ben olsam bende aynı tepkiyi verirdim ama olsun!) Onun üzerine birbirimizden nefret etmeye başladık.

Sonra ben kızgınlıkla "Türkiye'ye döncem işte" dedim. Bilyana demez mi "Seni orada özleyen var mı ki??" diye. Hobaaaa!! Ne dediğimi tahmin edersiniz.

Üstüne Ali ile dışarı çıktım. Sağolsun bu sıcakta bana alışverişimde tercüman olarak yardımcı olacaktı. Sonra da hepimize yiyecek bir şeyler alacaktık...Fakatttt meğer Ali yemiş!! Satıcı!! Yemek yemiş adam açın halinden anlar mı? Ekip olarak aç kaldık. Tabiii o da "I hate youu" lardan bir demet (?) duydu.

Tüm bu süreç boyunca "Senin ağzııınııı yırtarım" ı Bulgarcaya ihtiyaç duymadan gayet güzel anlatabildiğimi de öğrendim.

Hem ne olacak ki, sadece 7 milyoncuklar. Gerekirse herkesi çağırırım Türkiye'den ağızlarını burunlarını kırarız!!

:)

Bu arada işle ilgili konuları ciddi ciddi konuşup yardım için nazikçe teşekkür ettikten sonra "I hate yooouuuu" demeye devam ediyoruz. Hatta "Ya Dobicik sakızın var mı?" diyip alıp "Teşekkür ederim tatlım. Bu arada hala senden nefret ediyorum" diyorum. O da "Rica ederim. Hem unutma ben daha çok nefret ediyorum!!" diyor. Çok komik gözüküyoruz aslında. Hala bir avuç çocuk!! :D
En küçüğümüz Ali ki odanın en küçüğü olan benden 9 yaş küçük!! Yaş ortalamamızı tahmin edin!! :D
İyi ki büyümüyoruz....Keşke her nefret böyle komik olsa.

Hiç yorum yok: