13 Mayıs 2009

Nayırrrrrr!!!! Nolamazzzz!!!


Ya hayır yaaaa!

Ben bunu yıllardır bekliyorum ama ya! Hasta değildir o, hastaysa da Dobi öpsün bak nasıl geçer! Hadi ama yaaa! Söylesene Dave ya, yapılır mı bu bana?! Şimdi ben çocuklarıma Madonna konseri mi anlatacam?! İğğkkk...Hala neden bilet aldık onu bile bilmiyorum!

Offf!! Korku filmi gibi... :(

Noluurrr iptal olmasınn!!

Aman yaaaa...Çok canım sıkıldı akşam akşam. Hep nazar kardeşim bunlar hep nazaarrrrr!

8 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim Mim'i cevapladım. Teşekkür ediyorum canım. Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum gördüm. Ağzına sağlık. Umarım hepsi gerçek olur. Ki bence olur, sen böyle temiz kalpli böyle içten ve çalışkanken nasıl olmaz? Bu arada muhtemelen aynı anda birbirimize yorum yazıyorduk. :D

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim inş. Allah herkesin gönlüne göre versin. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sağolasın. Koccaman sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Amin canım benim. Dilerim herkes mutlu huzurlu ve sağlıklı olur.
Ve tüm güzel dilekler gerçek olsun.
Sevgiler

SERAP dedi ki...

Yukaridaki beyi taniyamadim....nesi varmis merak ettim dogrusu?..
Berlinden Sofya ya selamlar

Damak Tadı dedi ki...

Tatlım,dilerim Dave'in çok önemli rahatsızlığı yoktur..Ve umarım tek konu hastalıktır..Yazık olmuş tatlım sana..Gurbette bu tür konserler bir başka olur..)Boş ver üzülme lütfen..Önemli olan sensin unutma..


Koacaman sevgilerle..

Sevgi Küçük dedi ki...

Hoşgeldin Serap. O bey Depeche Mode grubunun solisti. Ben kendilerine küçüklükten beri hayrandım. Ankarada yaşarken İstanbulda gerçekleien bu tür aktivitelere katılamıyordum, burada ne güzel şans ayağıma gelmişti...Ama hastalanmış gıcık adam! Konser pazartesi akşamı idi, iptal edilebilirmiş. Derdim o. Aman ne yapalım, iyileşsinde dönsün bir an önce.
Neden bilmem içimden bir his iyileşek konser olacak diyor....
Berlin' e kucak dolusu sevgiler. O güzel mamalarada devam ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sağol Gülcüğüm. Valla üzüldüm ama ne yapalım iptal olursa bende çocuklarıma "bir ay uğraşıp bilet aldık...sonraa....iptal oldu!!" diye anlatırım artık. :D
gidersem öyle gitmezsem böyle bir anı olur!! hi hiiii...