26 Mayıs 2009

Minik Aşkım Benim


Heyecandan elim ayağıma dolanmış durumda. İçeri girecek olan kişiyle tanışmak için oldukça uzun süre bekledim. Olduğum yere yaklaştıklarını konuşmalardan anlayabiliyorum. Ayağa kalkıyorum, aslında fırlıyorum. Oldukça gerginim: Ya anlaşamazsak? İşte o zaman çoookkk büyük bir problemimiz var demektir. Çünkü ben rol yapamam. Birini sevmedim mi...Sevemem. Yüz ifademden anında anlarsınız. Hatta bu huyum yüzünden yeni doğmuş bebek ziyaretine bile gidemem. Hani olur da bebeği gördüğümde anneyi kıracak bir ifade yaparsam diye korkudan. En sevmediğim yanım! Ama inanın kasıtlı yapmıyorum. Yüzüme anında yansıyor. :(

Yaklaşıyorlar! Ne diyeceğimi, nasıl duracağımı vs o kadar canlandırmıştım zihnimde ama uçtu gitti. Kalbim kulaklarımda çarparken içeri giriyorlar...veee...

İşte o an zaman duruyor benim için! İlk gözgöze geldiğimiz anı unutamıyorum. O artık sadece annesinin ve babasının değil Sevgi Teyzesininde aşkı! Uykulu gözlerle bana bakıyor. O an içim eriyor. Bir anda gevşiyorum. Yüzüme gülümseme yayılıveriyor. Nazlım, o minicik elleri ile annesine sarılmışken bu da kim diye bana bakıyor. Ve birden gülümsüyor. Allah' ım daha 4 aylık bile değil ama beni gördüğü için çok mutlu. Bana gülümsüyor!! Heyecanlanıp "Gördün mü bana gülümsedi!!!" diye sevinç çığlıkları atıyorum.

İşte can dostumun biriciği ile böyle tanıştım. Heyecandan elim ayağım dolaşmış, "Ya birbirimizi sevmezsek??Ne olur ben çıkana kadar uyumaya devam etsin!" diye dualar ederken ağlayarak uyandığını belirtmiş sonra da anne kucağında teyzesi ile tanışmaya gelmişken...

Kendisi hakkında daha detaylı konuşmam, fotograflarını kullanmam (haklı nedenlerle) yasak olduğundan (benim olsa bende yasaklardım kardeşim!) ancak tanışma hikayemizi anlatabiliyorum. Türkiye'ye gitmek için yanıp tutuşmamın bir nedenide bu bıcırdı.

Ve onun yüzünden "acaba..." diye düşünüyorum.

Allah herkesin evladını bağışlasın. :)


Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

2 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Amin, bebekler çok ayrı bir dünya.

Sevgi Küçük dedi ki...

çok haklısın. :)