14 Mayıs 2009

Mevsim


Hava çok sıcak....Herkes bunaldı. Bir anda bastırdı sıcaklar.

Herkes bezmiş=bıkmış=bunalmış durumda. Dışarısı o kadar güneşli ve sıcak ki...

İçim sıkıldı benimde. Offf...

Eskiden ne güzel "mevsimler" vardı, onlar değişirken ilkbahar yaz sonbahar kış diye bizde bedenen ve ruhen hazırlanırdık. Şimdi bir anda kazak giyip bir anda şorta geçiyoruz.

Off...

İçimden bir şey yapmak gelmiyor. Bir an önce eve gitmek istiyorum. Bu arada bulunduğum oda klima vs çalışmadığı halde serin! Varın siz düşünün dışarısını. Dünde tam tersi soğuktu. Hemde nasıl soğuk...Güneşli yerlerden yürüdüm ki içim ısınsın. Zaten son zamanlarda "içim üşüyor", "karanlıklar beni korkutuyor"; bu havalarda büsbütün beni geriyor, bıktırıyor.

Şimdi böyle ise yazın ne yapacağız yahu?

Karar verdim yarın yazlık ayakkabı sezonunu bütünü ile açıyorum. Yoksa pişeceğim burada.

İçim sıkıldı valla..

Şu havalar düzelse içimin sıkıntısı bir geçse, günlerin tekrar "aydınlansa".

Az kaldı az...

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevgi'ciğim,burasıda öyle canım..Askılı elbise ile dolaşanlar ayrı,halen montlarla dolaşanlar ayrı,kışlık ayakkabı ve botları giyenlerde ayrı..Bende ikisi arasında kalmış olup,griple uğraşan bir vatandaş kimliğindeyim..))

Sen yazlık pabuçlarını çıkar hemen canım..Öpüyorum yanaklarından..


Not:Sana karşı içimde çok güzel bir sevgi var..Sanırim isminden kaynaklanıyor..Sevgiler her zaman sevgi dolu olmuşlardır..))

NarincE dedi ki...

Buralar güllük güleçlik. Yaz geldi, darısı başına canım.

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm geçmişler olsun.Aman dikkat.Hava geçen günlerde benide çok kötü çarptı.Sabahları buz gibi öğleden sonra çok sıcak...Buna bünyemi dayanır valla?!
Kendine iyi bak.
Şu an ben tamamen yazlıklara geçtim, etek bluz ve resmen sandaletle dolaşıyorum. Çok sıcak. Yalnız güneş ışınlarına dikkat, ne olur krem sürün.
Güzel notuna gelince...Şu an görmüyorsun ama ben utangaç utangaç gülümsüyorum. Çok teşekkür ederim. Herşeyden önce o senin güzelliğin ve inceliğin. Hi hii... (Sondaki gülüşün nedeni azıcık da şımarmış olmamdan, özür.) :)
Yüzün hep gülsün. Bende çookk öptüm

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım sonrma, yaz geldi ama nasıl yakarak geldi şu anda anlatamam. bugün daha bir sıcak. resmen afakanlar bastı. yarın çalışıyoruz ve çoookk sıcak olacakmış!!Fırrrkkkk...(Burun çekme!!)
Ne olur sağlığınıza dikkat edin.
Ne diyordu o kadın:
Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun!! ;)
Sevgiler