23 Mayıs 2009

Mavi Film


- Ablaaaa? Sende film ister misin?
- Eveeettt!
- Hangi film olsun?
- Bilmem! Mavi olsun!?
- Mavi? Beyaz, kırmızı ve mavi'nin mavisi gibi birşey mi?
- Yok yok...Bildiğin "mavi" bir film.
- Mavi film ne yaa?!

İki kardeşim evden çıkarken koltukta yayılmış kitap okuyan ben onlara "mavi" film sipariş ediyorum!


İlerleyen günlerde bu konuyu aralarında tartıştıklarını duyuyorum; erkek kardeş alışkın olduğu için olayı çözüyor "Ya işte Blade, Van Helsing gibi filmleri kastediyor" diyor. Kız kardeş muhtemelen vampir filmlerini düşünüyor ki erkek kardeş düzeltme yapıyor: Yok ya içinde bilgisayarla yapılmış şeyler olan filmlerde mavi bir renk oluşuyor ya, muhtemelen o filmler!!

:D
Evet aynen o filmler! O filmlerde görüntü hafif maviye kayıyor ya...Bayılıyorum o ana! Mesela bu anlamda en sevdiğim filmlerden bir tanesi "The League of Extraordinary Centilmen" (Muhteşem Kahramanlar) filmi. 9. dakikada Sean Amca iyi sandığımız ama kötü olan adamla buluşmaya gidiyor ve film mavileşiyor iyice. Ahhh....Harika!! Sean Amca zaten harikada filmde mavileşince herşey daha da harika oluyor.

O filmi çok seviyorum gerçekten. İçinde herkes var: Dr. Jeykll ve Bay Hyde, Dorian Gray, vampirler, Tom Sawyer, görünmez adamlar, Kaptan Nemo... Kitaplardan öykülerini okuduğum kahramanlarımı tek bir filmde buluşturmuşlar. Tam benim hayalgücüme göre! :)

Sonunuda çok seviyorum ve neden hala ikinci mavi filmi çekilmedi diye merak ediyorum! Yazık ama bana!

Hiç yorum yok: