8 Mayıs 2009

Kapris


Sabah nasıl da neşeliydim halbuki. İçim her zaman ki gibi cıvıl cıvıldı. Ama öğleden beri sıkıntılıyım. Hiç tadım yok. Sabahtan beri bir şey yemedim, canım yemekte istemiyor. Daha açık söylemek gerekirse "YE - MİİYY - CEM!!

Eve gitmek, o huzurlu ortamımda güvende olmak ve mümkünse cenin pozisyonunda yatmak istiyorum uzuuunnnn bir süre.

GünEşimi özledim. O olmayınca karanlık buralar. Hem de çok karanlık....Nefes dahi alamıyorum artık. Zaten alsamda ne anlamı var ki? Onsuz hiçbir şeyin tadı yok.

Suratımı sallandırdım oturuyorum işte.

Konuşşmıyycamm...

Yemiyycemmm...

Hatta nefesimi tutcam o gelene kadar! :(


Kapris mapris! Ne derseniz deyin, ben GünEşimi isterim işte! Bana ne! Dönsün artık! :(

2 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Hayırdır. Canını sıkan ne?

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum canımsın sağol ilgin için. sorun: aşkımı özledim :(
uzakta olmak zormuş...cidden zormuş.
o yüzden bu aralar pek tadım yok.ama düzelirim kısa zamanda.
çok öpüyorum.