17 Mayıs 2009

I'm In Love...


İçimde kocaman bir boşluk var.

Neden bilmiyorum. Hayatımda birşeyler eksik...

"Belki havadandır" diyerek suçu havalara atıyorum. Herhalde boşuna dememiş şair;


Beni bu güzel havalar mahvetti,

Böyle havada istifa ettim

Evkaftaki memuriyetimden.

Tütüne böyle havada alıştım,

Böyle havada âşık oldum;

Eve ekmekle tuz götürmeyi

Böyle havalarda unuttum;

Şiir yazma hastalığım

Hep böyle havalarda nüksetti;

Beni bu güzel havalar mahvetti.(*)


Dün biraz aktifleşmeye çalıştım ama nafile! Eylemsizlik içindeyim. Eyleme geçsem bile öyle bir "Leyla" hali içindeyim ki...Ne yaptığımı ne yediğimi ne içtiğimi bilmiyorum. Öylesine yapıyorum, yaşıyorum, bakıyorum. Hatta şu an saat 9.30 itibariyle yatıp uyumayı düşünüyorum.

Yinede umudumu yitirmiş değilim. Sabırla bekliyorum; birileri odaya dalıp "Durun! Ben doktorum" desin ve derdimi bilsin.

Bende şu "Leyla" halimi atayım....Hay Allah! Bak şimdi farkettim sorunu:

Ben "Mecnun"umu çok özledim.


E ama dedim değil mi boşuna dememiş şair diye; beni gerçekten bu havalar mahvetti!
(*) Orhan Veli

4 yorum:

Tijen dedi ki...

Geçer geçer. Hep geçiyor. Bir arkadaşım "bu da gelir bu da geçer günleri" olarak tanımlıyor bunları. Duyduğumuz haberler, yaşadığımız olaylar gibi...

Sevgi Küçük dedi ki...

canım çok teşekkür ederim ve inan çok haklısın, herşey gelip geçiyor. gerçi bazı şeylerin bu kadar kolay geçmesini ve unutulmamasını dilerim. çünkü hiçbir olay hiçbir hayat o kadar basit olmamalı. her yaşanandan bir ders çıkarmak lazım.
artık tek dileğimiz herşeyin güzel sonlanması. Allah bugünlerimizi aratmasın.
bakma sen bana, benimki birazcık kapris. :)
dilerim hüzünle başlayan bugünümüz güzel şeylerle bitsin. huzurlu ve güzel bir hafta olsun.
çok öptüm

NarincE dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sevgi Küçük dedi ki...

İstediğin gibi yorumunu yayınlamıyorum ama gene de cavebımı yazacağım sana:
Ah be canımın içi, sıkmak ne demek? Olur mu öyle şey. Bil ki aynı durumdayız. Zaman geçmiyor, yüzüm gülmüyor. Diyorum ya Allah daha beter ayrılık vermesin. Ama gene de çok özlüyorum Can'ımı. İnan bir yarım yok onsuz. Nefes alamıyorum bazı bazı...Telefon çalsın diye papatyaları yoluyorum. Ne ayıp! Ama yapıyorum işte. :(
Geçmiyor zaman...
Ama Allah sağlık versin ne yapalım.
Ne zaman istersen yaz, mail adresimde orada.
Kocaman sarılıp öpüyorum seni.
Derdi veren Rabbim her zaman dermanınıda verir. :)
Haftan çok güzel olsun!