12 Mayıs 2009

Hayallerim ve Aşkım


Eğer hayallerin varsa ya da düşlerin, ya da rüyalarından asla vazgeçmiyorsan...Herşey mümkündür!


Sevgili Öykü beni mimlemiş: Sizlere hayallerimi anlatacağım.


Yukardaki sözü kim söylemişti hatırlamıyorum ama 1993 yılından beri aklımda tutuyorum. Ve ben biliyorum ki, ben hayal ettikçe herşey mümkün! Yeter ki inancım olsun.


Gelelim hayallerime:


Aslında Öykü'nün hayallerinden farklı değil, bende isterdim ki gazetedeki amcalar beni farketsin. Şanım yürüsün ve asıl isteğime yani kitap yazmaya başlayayım. :)


Bunların dışında...Yüzüme vuran rüzgarı hayal ediyorum ve deniz kıyısındaki büyük bahçeli, küçük ama sade evimizde BHA ve çocuklarımızla kendimi. En önemlisi BHA'nın yüzünde huzuru ve mutluluğu hayal ediyorum. O güzel bakışlarını...Ve çocuklarımızın gülüşlerini. Sanırım ben kenardan onları izlerim bir süre; varlıklarına her daim dua ederek.

Onlarla oynayan koşturan köpeklerimizi hayal ediyorum ve ezilmemeye çalışan gıt gıt gıdak tavuklarımızı... :)


Sonra bayramlarda / kutlamalarda mutlaka biraraya gelen ve birbirini sevip değer veren kocaman bir aile hayal ediyorum ben hep. Bizim ailemiz çekirdek aileydi. Şimdi Gelincik ve sevgili ailesi ile büyüdük. Daha da büyüyeceğiz.


Sonsuz aşk ve güven hayal etmiş Öykü. Dilerim en kısa zamanda bunlara sahip olur. Ne mutlu ki ben buna sahibim. Ben sadece BHA ile yaşlanmayı hayal edebiliyorum şu an.


Ve başta dediğim gibi, ben biliyorum ki hayal ettiğim sürece herşeye sahip olabilirim.


Bende acemi şefimi, Ebru'yu, Tijen' i, Narince'yi, Gelincik'i, Gül' ü, Hatice'yi , Hülyacığımı ve yazmak isteyen herkesi mimliyorum!! :)


12 yorum:

öykü dedi ki...

Canım benım oyle tatlı yazmıssın kı
cok tsk ederım katılımın ıcın oncellıkle
hepsı gercek olsun hayallerının. Guzel yuregıne gore olsun hersey
sevgılerımle:)

Tijen dedi ki...

Sevgi'ciğim,
Bir gün seni ziyarete gelirsem o zaman sohbet arasında anlatırım hayallerimi ama inan kimlerin okuduğunu bilmediğim bir sitede -ne yazık ki tanıdığımız, sevdiğimiz insanların dışında da ziyaretimize gelenler var- bu kadar kişisel şeyler anlatmayı hiç ama hiç istemem. Kusura bakma ne olur.

NarincE dedi ki...

Gönlündeki bütün hayallerin gerçek olsun Sevgi. Ben de kafamı toparlayıp, ilk fırsatta anlatacağım hayallerimi.

Sevgi Küçük dedi ki...

Tijenciğim kusur olur mu hiç? Kesinlikle haklısın. Umarım kısa zaman sonra buluşuruz ve uzun uzun konuşuruz her konudan. Sırf sen gel diye yakında Makedonya'ya tayin isteyeceğim valla. :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykü insanı hoşgeldin. Ve ne güzel bak hayallerimiz var dostlarımız var ve en önemlisi gülen gözlerimiz var...Ah bir de içimizden biri göbek olayına dalabilse!! :D
Seninde tüm hayallerin gerçek olsun. O tatlı gülüşün hiç silinmesin. ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım bekliyorum hayallerini. Hayal ettiğimiz ve onlara inandığımız sürece varız zaten değil mi? Umarım hepimizin tümmm hayalleri gerçek olur. :)

DİDEM dedi ki...

TÜM HAYELLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE...

Sevgi Küçük dedi ki...

teşekkür ederim Didem. Hepimizin ki gerçek olsun. :)

Hatice dedi ki...

Sevgiciğim ilgin için çok teşekkür ederim, ama ben de Sevgili Tijen gibi düşünüyorum, benim de kusuruma bakma olur mu?
Hayallerinin en kısa zamanda gerçekleşmesi dileğiyle...
sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim valla bir şartla bunu görmezden gelirim; o da Halley pastandan bana gönderirisen!!Buralarda yaptığınız o güzel mamalara baka baka çok çıkarcı bir insan oldum, hiç bir fırsatı kaçırmıyorum! :D
Şaka bir yana, katılım tabii ki isteğe bağlı; bunun neden yaptın neden yapmadın'ı olmaz ki. O yüzden lütfen rahat ol. Hayallerimiz gerçek olsun ağzımızın tadi hiç bozulmasın.
Sevgiler

Hatice dedi ki...

Sevgiciğim istediğin pasta olsun:))
ben gönderirim de sana ulaşana kadar ne hale gelir bilemiyorum:(
ekrandan uzatabilseydik ne iyi olurdu değil mi:))
anlayışın için teşekkür ederim, sevgilerimle...

Sevgi Küçük dedi ki...

Canımsın ne tatlısın yaaa!Asıl ben teşekkür ederim bu kadar ince olduğun ve açıklama yaptığın için.
Ve evet bence kesinlikle teknoloji o hale gelmeli ki ben buradan uzanıp mamaları almalıyım!! çok açımmm.. (tamam abarttım aç değilim ama olsun, o güzel şeyleri görüp de yemeyecek insan tanımıyorum!!)
ellerinize sağlık hepinizin
kocaman öptümmmmmmm