19 Mayıs 2009

Günaydın :)


Günaaayyydddııınnnnn!!!
Bol gülücüklü ve de coşkulu bir "günaydın" hepinize.
Biliyor musunuz, bugün mükemmeelll bir gün olacak!!

Olacaaakkkk....Olacakkkkk!!! :D

Neden bilmem daha huzurlu uyandım bugün. Aslında taa geçen haftadan yorgunum, çok uykum var. Ama olsun! Aynen fotograftaki bebiş gibi, uyukluyorum ama tebessüme devam ediyorum.
Dilerim sizin içinde çok güzel bir gün olur. Siz tatilsiniz sanırım? Ben çalışacağım, burada tatil değiliz biz. Ama bu bile içimdeki mutluluğu ve de coşkuyu engelleyemiyor.

19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramımız ve de Ulu Önderimizin doğumgünü hepinize kutlu olsun!

2 yorum:

NarincE dedi ki...

Sevgilimin sesini duymuşum sabah sabah. Mahmurluğunu sezmişim, henüz uyanamamış sesinde. Hani bir bardak çay tadında, az kaldı, az kaldı demişim, birlikte yudumlamaya.

Elbet güzel olacak gün.

Günaydın, hepimize!

Sevgi Küçük dedi ki...

inan çok sevindim senin adına. dilerim hergünümüz böyle olsun. :)
ben hala "papatya falı" bakıyorum. ama o da yakında arayacak biliyorum. çok özledim yaaa...offf...neyse, diyoruz ya Allah beterinden saklasın.
bol kahkahalı bir gün olsun
öptüm