9 Mayıs 2009

Göbecik


Henüz tatsızım, ama düne göre oldukça iyiyim. Gerçi yalan yok, hala yemek-içmek-konuşmak ya da nefes almak favori fiillerim değil ama...Ama'sı BHA'ya söz verdim: uslu kız olacağım.

Dün Öykü' ye de söz vermiştim: Düzelince gerdan kıracağım diye...

Normal (?) zamanlarında hiperaktiflikte sınır tanımayan, sıkılınca "Hadi ellerimiz üzerinde dolaşalım" ya da "Ya sizce şu lamba beni taşır mı?" ya da "Hadi Viji, halaya!!" gibi birbirinden yaratıcı (?) fikirler bulan, ünvan-yaş-ortam umursamadan kıpır kıpır dolaşan ben içime döndüm mü tam dönüyorum!! Belki de asıl o zamanlarda normal insan oluyorum ama sessiz ve az hareketli olduğumdan durgunlaştım sanıyoruz!?! :)

Ama söz verdim mi tutarım.

Bu yüzden çakkıdı çakkıdı oynamam yakındır, haberiniz olsun.

2 yorum:

sevgi dedi ki...

Sevgili adaşım ziyaretin için teşekkür ederim.Ziyaretinle birlikte sitende dolaşmaya başladım.Anladığım kadarı ile gurbet ellerdesin.Gurbette olmak zordur ama değişikliklerde güzeldir.Bir ara uğrarsan sana coş hoşafı ikram edebilirim :))
Sevgilerle

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım adaşım benim hoşgeldin! Ne iyi ettin de geldin, üstelik elinde boş gelmemişsin. E kısmet olursa benimde seni aynı içtenlikle ağırlayacağıma emin olabilirsin. Gerçi bu aralar suratsızım biraz ama kısa zamanda düzelcem. ;)