6 Mayıs 2009

Evim Evim Güzel Evim



Gecenin bir yarısı yorgun ama çoooookkk mutlu ve de huzurlu olarak evimize döndüm.


Anlatacak o kadar çok şey var ki nereden başlayacağımı bilemiyorum. Ne kadar yeşil, doğal ve huzurlu bir ortamda olduğumu gülümseyerek hatırlacayağımı bilmek bile bana şu an yetiyor. McDonalds görmediğimi ilk ülke diyeyim siz anlayın ne derece bakir olduğunu! :)


Birbirinden güzel fotograflar var elimde.


Ama hepsi sırayla. ;)


Sabah tatilin son günü ve yol yorgunuyum diye tembellik yapıp geç kalktım. Sonra alışveriş yapım ve hayatımda ilk kez soya sütü alıp denedim. Son günlerde sadece süt üçerek süte hasretimi giderdikten sonra burada daha doğal bulduğum için soya sütü içmeye karar verdim. Ve ilk denemem çok keyifli idi. Çikolatalı sütün tadına bayıldım. Elbette alışkın olduğum sütler gibi değil ama en azından buradaki diğer sütlere bin basar!


Evi de temizledikten sonra izninizle biraz tembellik yapacağım. Sonra herşeyi anlatırım,söz.


Hiç yorum yok: