16 Mayıs 2009

Düm Tek Tek




Herkes onun hakkında yazdı diye ben yazmak istemedim. Zaten 1. olamasa bile ilk üçte olacağına kesin gözü ile bakıyorum. Buradaki arkadaşlara klibi izletmiş ve görüşlerini sormuştum. Çok beğenmişlerdi ve bende oylama için rica etmiştim. Ama dediğim gibi zaten favorilerden biri. Başarılı olacağına eminim.

Kılık kıyafet ve saçına gelince...Buradaki arkadaşlarda yarı finaldeki halinin özellikle saçının onu daha yaşlı gösterdiğini ve güzelliğini gölgelediğini düşünüyor. Ancak o eğer böyle rahatsa bizim yapacağımız sadece beklemektir. Kendine göre sebepleri vardır mutlaka. Fikrimiz sorulmadığına göre söylemekte pek hoş bir davranış değil bence. Üstelik, eleştirmek her zaman kolaydır.

Kalbimiz onunla. Umarım bu gece çok güzel bir sonuç alırız.

Benim burada anlatacağım olay bambaşka. Aslında bence oldukça komik.

Dün işyerindeki en tatlı insanlarından birinin yanına gitmiştim. Bu şeker ya da benim çağırışımla "düdük insan" odaya girdiğimde bana "Sevgi Hanım, kime benziyorsunuz biliyor musunuz?" diye sordu. Durdum, bunu söylemekten yorulmuş bir ifade ile içimdekini dışa vurdum:

Biliyorum canım biliyorum...Herkes söylüyor bunu:Angelina Jolie.




Bunu söylerken o kadar ciddiyim ve AJ' den o kadar uzağım ki doğal olarak gülüyoruz. Sonra bende asıl cevabı verdim:



Aşkın Nur Yengi olabilir mi acaba?




Çünkü en çok ona benzetilirim. Gerçi saçları J.Lo modeli yapınca (açıklama için bakınız Jennifer Lopez' in fotografı) benziyorum gerçekten ama yok canım, ben o kadar mesafeli durmuyorum ciddi olduğumda. Yani öyle umuyorum!

"Yok" dedi. "Günlerdir düşünüyorum kim diye, sonunda kime benzediğinizi buldum". İçimden dua ediyorum ne olur güzel bir isim söylesin diye. Cevap dualarımla geliyor: Hadise!

Gülmeye başlıyorum çünkü kendimden genç bu bayana benzetilmek hoş. "Hadi canımmm!?!" diyorum, ciddi ciddi yeminler ediyor.

Teşekkür edip yüzümde kocaman sırıtış ve tazelenmiş (ya da "gençleşmiş") özgüvenle odadan çıktım.

Anlayacağınız bu akşam "ben" yarışıyorum. Siz oy veremeyeceksiniz belki ama ben verebileceğim. Umarım Sertap' ta olduğu gibi mutlu bir sonuç alırız.

Dilerim bu kez politik bir sonuç yerine hak yerini bulur. Bir de, bence bu kez oyumuzu Azerbaycan' a verelim.


Hiç yorum yok: