24 Mayıs 2009

Çimler


Bu sabah özlemle uyandım.

İstedim ki Ankara' da olayım; EkinA' yı arayayım ve "Hadi şeker, kitabını al. Çimlere gidiyoruz!" diyeyim.

İki ODTÜ' lü, şortlarımızı, tşörtlerimizi ve de şıpıdık terliklerimizi giyelim. Elimizde örtülerimiz Yurtlar Bölgesinde ya da Devrim tarafında yayılalım çimlere...Doğayı dinleye dinleye, insanları izleye izleye kitaplarımızın sayfasında kaybolup gidelim.

Ama gitmeden sandviçleri hazırlayalım. Yanında buzlu çaylarımız...İlerleyen anlarda kumpirse zaten mecburi! Ha oldu ki sandviç hazırlayamadık? E o zaman Karumcuk tarafına gider balık ekmeklerimizi alır kediciklerle oynaya oynaya yeriz. :)

Sonra badmington oynayalı mesela. Dedikodu yapalım, insanları izleyip haklarında hikayeler uyduralım, gelecekten bahsedelim, güneşlenelim...

Bu sabah özlemle uyandım....

2 yorum:

NarincE dedi ki...

Sen uzaktasın hadi, ben Beytepe'ye uğramayalı yıllar olmuş. Diyorum ki çocuklardan hiç değilse biri orda okusa.

Şenlik zamanıdır şimdi ODTÜ'de.Caf caflıdır, aşıklar çimlerde uzanmıştır, canlıdır, Netekim ben yaşlanıyorum, hepisi gözüme pek taze pek genç görünüyorlar.

Sevgi Küçük dedi ki...

İnşallah hayırlısı ise gönlüne göre olsun canım benim.
Bakma sen özlemle yazdığıma, orada olsam "zaten her an gidebilirim!" diye aynen bende senin gibi gidemezdim. insan elinin altında olunca erteleyip duruyor. bu yazdığım o zamanda özlemdi, şimdide.ama şimdi daha güçlü...o ayrı! :D
ayrıca yaşlanmıyoruz "yaş"lanıyor yani daha tecrübeli oluyoruz! çıtırız daha biz bir kerem!! ;)