6 Mayıs 2009

Canım Annem


Daha çok zaman var biliyorum...

Şu an oturmuş "fırrkkk" yapa yapa reklam izliyorum:

Bir tek annem olsun bana bir şey olmaz...

Annemi özledim. :(

Boncuk gözlüme kocaman sarılıp mıncıklamayı, birarada geçirdiğimiz 3. günden itibaren her dakika tartışmayı-bağırıp çağrışmayı yani her anne-kız gibi "anlaşamamayı", onu güldürmeyi ve onunla gülmeyi, kokusunu, sıcaklığını, onun sevdiği ama benim adını bile zor hatırladığım ama 2. bölümden itibaren her anına hakim olduğum Türk dizilerini onunla izlemeyi, BHA gibi fenerli olmasını ve ikisini de kızdırmayı, bir yerime ufacık bir şey olsa üşenmeden km.lerce yol kattedip yanıma gelmesini, bazen ben uyurken kapıyı açıp eve girip bana sürpriz yapmasını,yaşım ilerledikçe her hareketimle ona benzemeyi ve onunla aynı anda-aynı şekilde-aynı tepkiyi vermeyi...kısaca ona ait herşeyi çok özledim.

Kızı olmaktan hep gurur duydum. Bazen değil çoğu zaman onu çok kırdım, üzdüm. Ama o "anne"ydi ve affetti, unuttu gitti. Beni sevdi...sevdi...


İyi ki varsın anneciğim. İyi ki hayatımdasın. İyi ki benim annemsin.

Dilerim uzun yıllarda hayatımda olursun. Ben sensiz ne yaparım ki...Sen herşeyimsin. Bende senin yarın kadar olsam anne olarak, başkada bir şey istemem.


Seni çok seviyorum boncuk annem.


Anneler günün kutlu olsun.

4 yorum:

Tijen dedi ki...

Tez zamanda kavuşun ve uzuuun yıllar birlikte olun Sevgi'ciğim!

Sevgi Küçük dedi ki...

sağol Tijenciğim. Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın..en kötü ayrılık böyle olsun.
çok öptüm

Hatice dedi ki...

Sevgiciğim annelerin hakkı ödenmez değil mi, en kısa zamanda annene kavuşman dileğiyle...
sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

kesinlikle ödenmez!ah iyi ki varlar, değil mi?
güzel dileğin içinde çoook teşekkür ederim. tüm annelerin anneler günü şimdiden kutlu olsun.
sevgiler