10 Mayıs 2009

Bugün





Kulaklarımda Egelerin sesi:

Bugün mükemmel bir gün olacak....

Neden olmasın ki? Hayat güzel, bazen acı bazen tatlı ama güzel sonuçta. Hem o acılar bizi güçlendiren ve elimizdekilerin kıymetini bilmemizi sağlayanlar değil mi? Evet şu an içim çok acıyor ama aynı zamanda çok güzel bir şeye daha sahibim: UMUT!

Hep merak etmişimdir, pandoranın kutusu açıldığında bir tek umut kalmıştır içinde. Bu kalış onca kötülüğün arasına karışmak istemeyen bir "iyi" olmasından mıdır yoksa bir "kötü" olarak o dışarı çıkamadan kapak kapandığından mıdır....Aman canım mitoloji işte, şimdi "umut kötü bir şey" sonucuna ulaşırız neşemiz kaçar!!

Bugün sizlere meşhurrr Ohrid maceralarımı anlatmaya başlayacağım ama önce başka konulardan yazacağım. Neden? Biraz daha merak edin diye...Off tamam yalan, fotografları bilgisayara atamayacak kadar tembelim bugün. Bir biskrem versem gecikmeyi affeder misiniz? ;)


Bu ara bol boolll okuyorum. Şu an yine bir Murathan Mungan seçkisi olan "Erkeklerin Hikayeleri" ni okuyorum. Bir yandan da yeşil çayımı içiyorum.

Bugün çok işim var aslında:

Kışlıklar yıkanıp kaldırılacak
E doğal olarak yazlıklar çıkarılacak
Evi bir daha süpürmeliyim
Salondakilerin tozu alınacak
Ütü
Yemek yapılacak (yemek için sizlerden kopya çekeceğim!!)
Kitaplık düzeltilecek
Sizlere sözüm var fotografları yüklemeliyim
Bilgisayarada bir bahar temizliği yapmak lazım
Spor yapılcak

Off...Şimdiden yoruldum. En iyisi önce biraz yatıp dinleneyim!?!

Hi hii...Şaka yahu! Bugün çoooookkk enerjiğim!


Ama tüm bu işlerden önce içimdeki çocuk için Sünger Bob' u izlemeliyim. Sonra dışımdaki koca çocuk için gazeteleri okuyup gündemi takip etmeliyim.

Sonra size iç açıcı fotograflar koyacağım. Yemyeşil...

Neyse, öperim hepinizi. Gününüz güzel geçsin, yüzünüz hep gülsün.

Bu arada tüm anneşkoların anneler gününü kutlarım. :)



Not: Kullanılan tüm resimler internetten alınmıştır.





4 yorum:

NarincE dedi ki...

Umut oğlumunadı. Hiç kötü anlam çıkarmaya yeltenmedik. Umut hep yanıbaşımızda olsun diye, ihtiyacımız olandır diye. Umut koyduk adını.

Murathan Mungan'dan erkekleri nasıl anlatmış merak ettim. Tembellik etmemeli ben de okumalıyım.
Saydığınız işerin tamamına yakını beni de beklemekte. Bense burada oturmuşum bilgisayar başına, konu komşu dolaşıyor günümüzü kutluyorum.
Enerjiniz hiç bitmesin, güzel günümüz kutlu olsun!
Görüşmek dileğiyle, sağlıcakla kalın.

Sevgi Küçük dedi ki...

Allah Umut'unuzu yanınızdan hiiççç ayırmasın; sağlıklı bir hayat sürdürsün.
Umut bencede asla kötü olamaz! ;)
Erkekleri nasıl anlattığını tahmin edebilirsin, bildiğimiz erkekler gibi: bencil, "ıssız" ve sorumsuz. Ancak bu kitapta erkekler kendilerini anlatıyor. Bu yüzden olay daha da acı! Şaka bir yana daha önce okumadığım yazarlarla tanıştım. Bitirince detaylı anlatacağım inşallah. Önce şu tatili anlatmaya başlayabilirsem!! :S
İşler konusunda sana da kolay gelsin, seninde enerjin bol olsun!Sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim canımcım çok teşekkür ederim. Bende geleceğin annesinin anneler gününü kutlarım. İleride seninde bu güzel gününü kutlayacak boy boy çocukların olsun inşallah. Çok öptüm, enerjinin hiç bitmemesi dileğiyle. Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim çook teşekkür ederim.
ben öncelikle içimdeki çocukla meşgulüm! ;)
güzel dileğin içinde teşekkür ederim:Allah kısmet ederse ilerde bende çocuklarımla ve anneşkomla bugünü kutlayacağım.
yaşasın tüm anneşkolar! :)