21 Mayıs 2009

Bende Yokum


Bugün Öykü hayata dil çıkarıyor. Tüm kötü düşünceler ve de olaylara not bırakmış bugün: ben evde yokum!


Ben uzun süredir sallamıyorum hayatı ama sanırım o beni "sallamaya" meraklı. :)


Bu aralar havada bunalttı beni, bir sıcak bir soğuk...


Ama hepsi geçecek. Herşey yoluna girecek.


Bende sabah Öykü'yü okuyunca "tatil"e çıkmaya karar verdim. Yaklaşık 3 hafta yokum! Şimdiden kapııma notumu yazayım:




Sayın İç sıkıntısı, Bunalım ve Kötü Niyet



Ziyaretime geldiğiniz zamanlarda size elimden geldiğince misafirperver davrandım. Ama siz haddinizi bilemediniz bir türlü, kaldıkça kaldınız! İnsaf! Ne yüzsüzmüşsünüz kardeşim ya. Anladım, beni pek bir sevdiniz.

Evde yokmuşum gibi yaptım olmadı, laf söyledim olmadı. E o zaman bende evde durmam. Gidiyorum. (Sizsiz) Kısa bir tatil yapacağım. Dönüşte de gelebileceğinizi sanmayın; eski dostlarım huzur, mutluluk ve iyi niyeti alıp geleceğim. :P



Merak etmeyin, birileri duymasın buralardayım ama kapıyı davetsiz misafirlere açmayacağım artık. Bir de bu hava değişimi ruhumu sıktı gerçekten. İstemiyorum ne iç sıkıntısı ne bunalım ne ayrılık ne kötü niyet...Biraz toparlanma zamanı şimdi. Güzel günler yakın zaten. Biliyorum. GünEş uzaktan kendini gösterdi bile... : )



8 yorum:

lemaninignesinden dedi ki...

huhu ordamısın ben geldim tatil bahane kafa dinlemek şahane demi:)

Sevgi Küçük dedi ki...

canım hoşgeldin! aşkolsun tüm dostlara buradayım ben. ne zaman istersen. hatta çok yorulduğunda gel birlikte kafa dinleyelim! ;)
çok öpüyorum seni ve tatlı çocuklarını

NarincE dedi ki...

Eeee benim yazdıklarım gelmemiş mi?

Nanik yapmaktan söz etmiştim. Ankara'nın özlenilir olduğundan, ODTÜ'den, Beytepe'den baharda ODTÜ'ye uğrayışımızdan.

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım valla bir tek bu yorumun ulaştı bana. ama iyi olmuş aslında...öyle ODTÜ'ler filan?? valla fırrrkkk diye burun çeker otururum burada!! :D
(duygu sömürüsünde sınır tanımam!!)
canımsın inşallah geldiğimde yaparız ;)

karamel mutfak dedi ki...

komşucum sıkıntılara fazla yüz vermemek gerek yoksa insana fazla geliyor gele gurbet kuşuysan...selamlar.

Sevgi Küçük dedi ki...

aynen katılıyorum komşum!bak işte bende bu yüzden çakma tatil yapıyorum. artık kafama takmıycam bir şeyi hem herşey çok güzel olacak.
:)
çok sevgiler

Hatice dedi ki...

Sevgi güzel günler yakındır inşallah, tüm sıkıntılarından kurtulman dileğiyle...
sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız :)
Dilerim herkes için güzel şeyler olur. Beni birazda uzakta olmak etkiliyor sanırım. Geçecek ama inşalllah.
Sevgiler