25 Mayıs 2009

Ben Oldum :)



Atalarımız ne güzel söylemiş:


Üzüm üzüme baka baka kararır!


Sizleri okurken bir dolu şey öğrendim. E zaten bu yaşta birşeylerden de haberdardım daha bir geliştim. Hepinize teşekkürler.


Malum hepimiz sağlıklı beslenme taraftarıyız. Burada da karınca kararınca bunu uygulamaya çalışıyorum. Bu anlamda bir çalışmamda haftalık menü yapıp mamalarımı ona göre yemekti.


Bu hafta pazar-pazartesi menümüzde mantar yemeği ve kurutulmuş domatesli patates salatası vardı.


Bu akşam mamalarım bitince ne yapacağımı biliyordum. Dünden alışverişimi yaptım: patlıcan, kuru erik ve kayısı. Sizce ne olabilir? Ama ipucu vereyim evde de malzeme vardı! ;)



Yarın ve salı günü (sonradan ek: ifade yanlış nedeni yorumlarda!!) menüde: Fidesli ve de mısırlı pirinç pilavı, patlıcan-kırmızı ve yeşil biber kızartması (yoğurtlu) ve hoşaf var!


Fidesi evde şehriye kalmadığını farkedince kullanmaya karar verdim. Kızartmamı yapıp hazırladım. Hoşafım ise nerdeyse oldu.


Ama dedim ben, ben oldum ben!! :)


Mama fikri arayanlar olursa diye paylaşmak istedim. Ben şu an fotograflayamadığım için internetten fotograf koydum.

7 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Valla sen oldunnn :)))
Sevgicim harika bir menü ve harika fotoğraflar..
Yaz gelince en çok patlıcan-biber kızartmasını yemeyi severim, ama sarımsaklı yoğurtla..Pilava zaten dayanamam..Fidesli pilav fikri harika, demokrasilerde çare tükenmiyor :)))
Ellerine sağlık tatlı arkadaşım..
Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

hi hii...(inan kulaklarıma kadar kıpkırmızıyım şu anda!)
ama hocalarım harika şekerim. ;)
güzel sözlerin için teşekkür ederim. beni çok mutlu ettin. :)
not: bir ekleme yapayım fotolar benim değil. ben karanlıkta güzel foto hazırlayamayınca yazıda da dediğim gibi netten aldım. yalnız pilav birebir aynısı, arada sarı mısırlar var! :D

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

kızartmasını ne severım patlıcanın:)ayrıca bızım memlekette oldugunu gordum daha bır sevındım:D ellerıne saglık..planlı programlı ınsanları cok severım ben:)

sevgılerımle..

Sevgi Küçük dedi ki...

öncelikle kocaman ve bol gülücüklü bir günaydın herkese!
:)
bende severim patlıcan kızartmasını ama asıl sabahları üzerine domates sosu yapılmış acı biber kızartmasına bayılırım. ilerde ondanda yapacağım ama bu ara bir kızartma yeter! ;)
ve salihacığım gel sen gene de şu beni evlat edinme olayını bir düşün.hem bak arada yemek filanda yapabilen bir model, büyük kızın olur. :)
kocaman öptüm

Sevgi Küçük dedi ki...

dün gece farketmiştim ama yorgunluktan kontrol edemedim, şimdi aklıma geldi baktım evet: yazıyı pazartesi gece yazıp ifade olarak ise "yarın ve salı" demişim. aslında salı ve çarşamba menüsü o.neden öyle yaptım peki? e malum bu hafta 6 işgünü var ya bana...beynim bugünü tekrar pazartesinden başlatıyor. :)

Damak Tadı dedi ki...

Sen olmuştun da farkında değildin tatlım..Harikasın yine..Benimde ne çok sevdiğim sebzelerin başında patlıcan-biber-kabak gelir..Kızartmalarını domates sosla sevmeyen pek kimse yoktur sanırım..Ellerine ve gönlüne sağlık canım..



Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

canımsın çok teşekkür ederim.
kendi evimde daha güzel uğraşıyordum, sanırım burada düzenimi kurmaya başladığım içinde çok mutlu oluyorum. artık "yabancı" değilim. sizleri okudukça daha da hevesleniyorum. iyi ki varsınız
:)