20 Mayıs 2009

Beklemek


Bekleyen derviş muradına ermiş!

Doğru mu acaba? Her bekleyen muradına ermiş midir? Mutlu mudur? Huzurlu mudur?

Ya yanlış şeyi beklediyse? Haydiiii! Onca yıl boşa gitti mi?!

Ama ya gerçekten doğru şeyse, değecek bir şeyi ya da (bence en önemlisi) ya değecek birini bekliyorsa?

Ben ikinci gruptayım. "Değecek olan"ı bekliyorum. Bu aralar biraz karanlıkta kaldım diye güneşin doğmasını ve aydınlığı beliyorum ama yakında doğacak biliyorum. Gene ışıl ışıl olacak günüm. Gözlerim yine gülecek, daha bir bıcır olacağım yine.

Bir de... Sanırım en büyük avantajım sabrım. Çünkü biliyorum ve bekliyorum ki buna değecek!
Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

6 yorum:

NarincE dedi ki...

Bir tek sen değilsin bekleyen. Öyle çok şiir, şarkı var ki beklemek üzerine.
Kimseler beklemezken bekle beni demiş kimi

kimi türkü yakmış dönmeyen yarine;
Yarim İstanbul'u mesken mi tuttun?

Sen,
Ben

bekliyoruz,

Ve inancım sonsuz:

değecek!

Sevgi Küçük dedi ki...

...çok ama çok teşekkür ederim. şu an beni ne kadar mutlu ettiğini inan bilemezsin. gerçekten çok teşekkür ederim. iyi ki varsın.
evet haklısın:
değecek!

NarincE dedi ki...

Biz böyle dalarsak çok kahveyi taşırır, çok yemeği yakarız.
İyi geceler canım.

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
sana da iyi geceler.

asya selda dedi ki...

merhaba canım:):)
bekle sen sabır sabır sabır:)
sabırla goruk helva olmuş der annem:)
bekle hersey istediğin gibi olur :)
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

canımsın çok teşekkür ederim. sizler olmasanız daha da zor geçecek zaman. iyi ki varsınız.
inşallah herşey herkes için çok güzel olur.
ikinizide çok öptüm
sevgiler