3 Nisan 2009

Yrgnm

Yorgunum gene! İşler bunalttı ama işin suçu yok, insanlar bunalttı asıl!
E ama onca insan bir arada çalışırken bu da doğal...bin türlü karakter... bin türlü huy..bin türlü beklenti...yaş ve kültür farkı...
Farklılar diye kimseye kızmıyorum aslında. Sadece bunalıyorum. Ama 3 güne o da geçer.
Sessizliğim o yüzden.
Bu arada ne yapıyorum? Sizleri okuyorum, bol bol hayal kuruyorum ve kitap sipariş ediyorum.
Şu anda da bunu okuyorum.
Bitince haberiniz olur zaten. Tabii hala bir şeyler karalayacak gücüm varsa! :D

2 yorum:

Acemi Şef dedi ki...

Sevgiciğim dinlen biraz o zaman. Bak haftasonu geldi. Hepsi gelip geçer, önemli olan sağlık ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benimmm!!bu güzel yorumunun şu anda yüzümde oluşturduğu etkiyi bir görsen: kulaklarımla ağzım birleşti gene! :D
düşünülmek, önemsenmek ne güzel!çok teşekkür ederim ilgine!
evet kesinlikle en önemlisi sağlık. artı huzur ve mutluluk. üstüne de bir tutam dostluk katınca...hmmmm!değmeyin benim keyfime!
senin haftasonunda çoookkk güzel geçsin.