6 Nisan 2009

Yemek İçmek


Hava o kadar güzel ki burada. İnsanın eve giresi gelmiyor. Ama ne yazık ki kürkcü dükkanına dönmek lazım!

Aslında eve gelirken parka gitmeyi düşünmüştüm ama bugün işte epey yorulmuşum gene, o yüzden eve gelip dinlenmeye karar verdim.

Gelidm ve nette dolaşırken baktım ki birbirinden güzel yemekler yapılmış...Acemi Şef, Yasemin, Ufuk Mutfakta ve diğer arkadaşlar: Ellerinize sağlık. :)

Okurken ve ağzımın sularını silerken, aklıma haftasonu yaptığım yemek geldi. Sevgili Tijen' in daha önce yaptığı yemeği evdeki malzemelere göre "yorumladım".

Tijen' in yemeğinde pancar (kısmen) tek başınaydı ve sunum farklıydı; ben onu haşlanmış patates ve havuçla karedş yaptım. Üstüne de sarmısaklı yoğurt döktüm. Aman pek bir güzel oldu. :)

Tijen' e ayrıca teşekkür ederim. Kaçtır yapmak isteyip de cesaret edemediğim bir şeyi sayesinde denemiş oldum.

:)
Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

8 yorum:

Tijen dedi ki...

Afiyet olsun Sevgi, ben de geçen hafta yine pancar aldım ve benzer şekilde salatasını yaptım. Ne güzel şey şu pancar, yemeyen pişman olur!

Acemi Şef dedi ki...

Bak adımı sık görmeye alışıyorum, sonra yazmazsan bir gün küserim :)) Sana afiyet olsun, bak şimdi eksiklere bir yenisi eklendi, burada pancar da yok :(

Sevgi Küçük dedi ki...

kocaman bir günaydın!
sayende yaptım bu mamayı ama Tijen.sen yol göstermesen ben onu kısıtlı bir menü ile yemeğe devam edecektim. :)
tekrar teşekkür ederim ve sana da afiyet olsun.
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

aman efendim siz istersinizde biz oralara pancar göndermez miyiz?? gerekirse elcaaazımla getiririm şekerim sen hiççç kafana takma. :D
ve sen böyle döktürdükçe mutfakta daha adını çoooookkk görürsün. bak kilo alıyorsam sebebi sizsiniz! :D

Feyza Fidan dedi ki...

Ellerine sağlık ve tabiiki afiyet şeker olsun Sevgicim :)

Sevgi Küçük dedi ki...

çoookkk teşekkür ederimmm!seninde ellerine sağlık.o kekten bende istiyorummm. ;)

ebrulitatlar dedi ki...

Ellerine sağlık Sevgi'cim. Afiyet olsun. Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

çok teşekkür ederim canım. :)
öpüyorum