18 Nisan 2009

Tezdimmm Tozdummm Amann Amann Amaaannn...


Değerli okur!


Blog sahibi kişi şu an T.C. sınırları içerisindedir. (Ama gizlice, yani eşe dosta duyurmadan!!) Çünkü garibim geldiğinden beri tezini bitirmek için uğraşıyor. Aslında son rötuşlarla uğraşıyor diyelim. Yazık valla, son 4 ayın uykusuzluğunun üstüne çok özlediği evinde horul horul uyuyabilse bari di mi? Yok..Nerdeeee?!

Kendisi yakında ses verecek ve tabii ki dönüşü muhteşem olacak.

:D


Güzel günler sizin olsun.


Not: Fotograf internetten alınmıştır ama ismi "çalışkan sue" olan bu çalışma hem çalışkan olduğumdan hem de Mısırlı arkadaşlar beni Suzi diye çağırdığından özellikle tercih edimiştir. Bir de gözaltlarımız aynı!! Çok yoruldummm!!
Not 2: Değerli danışmanımmm!!! 5 dakika uyuyasaydım yaaaaa...Tezdim hayatımdan valla!!

2 yorum:

Hatice dedi ki...

Sevgili Sevgi, tezinde kolaylıklar ve başarılar diliyorum...
güzel günler yakındır...
sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim çok teşekkür ederim. :)
nete yeni girdiğim için yorumunu da yeni gördüm. kusura bakma.
ve tekrar teşekkür ederim. nihayet birinci aşamayı bitirim ve tezdim! :D