4 Nisan 2009

Mutlu :)









Sizlere bir şeyler yazmak için nete girmiştim ki birden bir şey dürttü bir daha gazetelere bakayım istedim ve güzel bir haber alarak güne başladım.

(Şu an saat 16.11 nasıl güne yeni başlamış olabilirim ki?? Aslında hem doğru hem yanlış bir cümle. Saat 7 den beri fıldır fıldırım. Ve beni temiz hava çarptığı için saatlerdir uyukluyorum!! Ama bu uzun hikaye sonra yazacağım!!)

Gazetede bunu okuyunca nasıl sevindim! Bu hafta yoruculuğuna rağmen beni mutlu eden anlarla da doluydu.

Bir kendime geleyim; hepsini birrrr birrr yazacağım! ;)

Not: Kullanılan fotograflar içimiz açılsın diye netten aranıp bulunmuştur. Ne demek efendim recaaa ederiimm!! :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel bu çiçekler böyle...

Hümeyra Karabiber

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
bencedeee!içimiz açılsın istedim.

Adsız dedi ki...

zdavey:))kaksi:))
canim merhaba sayfani tesaduf buldum ve sofyada yasadigini gorunce cok sevindim
cunku yillar once bizde kircaalide yasiyoduk sofyayida iyi bilirim:))daha sonra turkiyeye geldik orasi da yetmedi ben evlendim almanyaya geldim:))
geziyor anliycan
tanistigimiza sevidnimbana da beklerim...

www.yenitadlar.blogcu.com

Sevgi Küçük dedi ki...

dobre! ti??
:)
ah ne güzel oldu bu ziyaret! ne kadar mutlu oldum bende tanıştığımıza.
hemen ziyarete geliyorummmm ;)