9 Nisan 2009

Konser






Şu an Facebook' ta olsaydık "ne yapıyorsun millete anlatsana" kısmında "ne yapayım, 18 Mayıs' ta Depeche Mode konserine gideceğimde...he heee...hava atmaya yer arıyorum!!" yazılı olurdu! :D

Evet; sevgili Depeche Mode (gruba da birey muamelesi yapmak bu şekilde oluyor sanırım!) burada olduğumu duyunca uğramak istemiş. E tabii kırmak olmaz, o kadar yoldan geliyorlar. Neyse artık programımı ayarladım ve kapıya gelen çocuğa "evladım söyle, müsaitiz buyursunlar" dedim.

Demez olaydım! Hemen ardından kapıya gene dayandılar: müsaitsem 12 Haziran' da Patricia Kaas, 26 Ağustos' ta da Madonna gelmek istiyorlarmış. Ayyy..İlki neyse de ikincisinin muhabbeti de hiç çekilmez oldu şekerim. Hele bir de yeni ve de çıtır sevgili yaptı ki sorma! Zaten bunca zaman "Şu yaşıma geldim bir gün oram buram sarmadı..ha hayttt" diyordu., iyice sinir biri haline geldi! Offf! Üstelik "kadın iyice sıkıldı, sıkıntıdan kendini alışverişe verdi" diyeceğim ama hoş olmayacak; Angelina sandı kendini, gidip çocuk almaya çalışıyor. Açıkçası kendisini hiiiççç onaylamıyorum. Ama misafir..Ne yapsam bilmiyorum valla!

Hi hiii......Aman sabahlar olmasınnn!!! Şımarmak mı? Kimmm? Ben miii? Aslaaaaa!?! Gerçi şımarmak bile bir insana bu kadar mı yakışır yahu!! :)

Ne olur kızmayın, son zamanlarda o kadar yoruldum ki...Bu kadarcık şımarıklığı hakettim! :D



Son 1 aydır her sabah ve akşam Dobi' ye "Depeche Mode" diyorum. Güya geçen ay alacaktık biletleri. Ama her gün mü terslik olur?? Oldu! O yüzden bugün öğlene kadar amacımıza ulaşamadık. Sevgili Dobi azmetti ve başardı. Biletlerimiz elimizde...

Yuppiiii!

4 yorum:

Acemi Şef dedi ki...

Çok kıskandım seni çoook! Açtım ben de precious'u dinliyorum winamptan, napayım :(

Sevgi Küçük dedi ki...

ay kıyamam sanaaaaa :(
oraya da gelsinler diye ben konuşurum onlarla.üsülmee sen!
ya da çık gel şeker ya?alırız sana da bilet.bizde kalırsın ne güzel gider kurtlarımızı dökeriz.ciddiyimmmm düşün bunu

papilo dedi ki...

Sevgicigim, yap su ilk paragrafindna bir facebook girisi, biz de eglenelim biraz...

Madonna konusunda dediklerine katiliyorum sekerim, burada da pek hayrani kalmadi zaten, ondan Evrupalara dadandi yine!

Sevgi Küçük dedi ki...

:D
yaparım şeker seni mi kırcam? hemeeennnnnnn