5 Nisan 2009

Bir Torba


Dedim ya bu hafta yorgunluğun yanı sıra güzel anlarda oldu diye..İşte bir tanesi perşembe akşamı Dobi ile alışveriş yaparken oldu.

Malum, poşet yerine bez çanta kullanıyorum. Kasada klasik soru soruldu: Poşet istiyor musunuz? İçinde "torba" geçtiğinden ve artık soru gerçekten klasik hale geldiğinden herhangi bir tercümeye ihtiyaç duymadan "Ne!" dedim yani "Hayır!". Benden sonra Dobi vardı o da tek parça bir şey almıştı ama şu an ne olduğunu hatırlamıyorum. Ben malzemeleri çantama doldururken Dobi' de torba istemediğini belirtti, çantasına attı. Hikayenin kalanını marketten çıktığımızda "Ne oldu biliyor musun?" diye heyecanla anlatmaya başlayan Dobi' nin ağzından sizlere aktarayım:

Biz bunları yaparken onun arkasındaki adam benim yabancı olduğumu da görünce kendince bir varsayım yapmış ve yanındaki kadına "Herhalde torbaya para istiyorlar diye böyle yapıyorlar!" demiş. Malum yabancı olduğumdan ülkelerine 15 stotinki (kuruş) para bırakmak istemeyebilirim!! Ha alışverişim 20 leva (lira) tutmuş o önemli değil!! :P

Bunu duyan Dobi dönmüş ve "Hayır ondan değil. Biz sadece bu torbaların çevreye zararını biliyoruz ve onları kullanmak istemiyoruz!" diye lafını söylemiş.

Sonra ne mi olmuş? Dobi çantasına aldığını yerleştirirken kasiyer adama dönmüş ve torba isteyip istemediğini sormuş. Adam bir süre durmuş ve "Hayır istemiyorum!" demiş!!

Dobi ile o kadar sevindik ki! Bir torba bir torbadır sonuçta!

Yaşasın çevreeee! :D



Not: Kullanılan fotograf internetten alınmış ve doğru şekle (!) sokularak bloga konmuştur.

Hiç yorum yok: