11 Mart 2009

Yeni Başlangıç: Kurutulmuş Domatesli Patates Salatası!!

Artık zamanıdır! Burada 5. ayımın 2. günü...Alışma başladı.

Daha dün gibi ilk ayımı kutlayışım...Zaman nasıl akıp gidiyor.

Alışmaya başladığım buzdolabının Ankara'daki kardeşine benzemesinden belli oluyor aslında. Ah dün nasıl güzeldi evin içi: Missss gibi yeşillik kokuyordu. Taze soğan, dereotu ve maydanoz. Elbetteki alıştığım özlediğim renkler gibi değiller ama olsun, buna da şükür.

Alışmamın bir başka belirtisi yine yemek üzerine; eskiden aklımda bir haftalık menü yapardım. En azından 2 kere balık yiyeceğim, 2 kere bakliyat yiyeceğim, yoğurdu - peyniri - sütü eksik olmayan, bol sebzeli meyveli bir menü.

Pazardan beri de o mutlu hayatıma dönmüş bulunuyorum. Menüm hazır ve uyuyorum! :)

Bugün menüde "kurutulmuş domatesli patates salatası" vardı. Aslında isteğim Acemi Şef' in yaptığı gibi bir salata yapmaktı. Ama demek buraya o kadar alışamamışım ki meksika fasülyesi bulamadım!!! :)

Ama benim booolll yeşillikli ve de kurutulmuş domatesli salatamda güzel oldu.

:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgi hanım merhaba,
Öncelikle ellerinize sağlık, salatanız çok güzel görünüyor.
Bulgaristanda yaşadığınız için ben size bir şey sormak istiyorum. Daha önce yemek bloglarında gördüğüm bir kurabiye ve bu kurabiye kalıbının yanlızca Bulgaristanda satıldığı idi, fakat maalesefki ben bir türlü nerede satıldığı bilgisine ve nasıl temin edeceğime dair bir sonuca ulaşamadım. Bu konuda sizin bir bilginiz varmı acaba, herhangi bir yerde bu tür bir kalıba rasladı iseniz bana dükkan ismi, nasıl temin edbilirim diye yazabilirmisiniz. Size kalıbı gördüğüm 2 blogum link'ini atıyorum.

Teşekkür ederim,
Hümeyra Karabiber

http://meeluu.blogcu.com/1176252/

http://www.gulhanca.com/2008/06/mantar-ve-iek-kurabiye.html

Sevgi Küçük dedi ki...

Merhabalar Hümeyra Hanım.
Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.
Hala bir fotograf makinesi almadığım için birbirinden korkunç fotograflar ekliyorum, kusura bakmayın. :)
Eklediğiniz linklere baktım, ne yazık ki rastladığım bir kalıp değil. Ancak, arkadaşlarıma gösterip en kısa zamanda size bilgi göndermeye çalışacağım.
Umarım isteğinizi bulup yardımcı olabilirim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgi hanım merhaba,
İlginiz için çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle,
Hümeyra Karabiber