17 Mart 2009

Tik Tak...


Tik tak...Tik tak...

Zaman geçmeye başladı bile.

Yaşasın, şimdiden 14 dakika geçmiş gitmiş. Demek ki 14 dakika daha az bekleyeceğim sana kavuşmayı.

Biliyorum, şu an beni merak ediyorsun. Ama etme. İnan iyiyim. Kendi tahminimden bile iyiyim. İçten içe hazırlanmışım demek. O yüzden ne olur beni merak etme, ben gerçekten iyiyim. Aklın bende kalmasın.

"Sen yokken" demeyeceğim; çünkü sen hep buradasın, yanı başımda. Ve bu yüzden ben, sen gelinceye kadar her zaman yaptığım gibi yapacağım: işe gidip geleceğim, yemek hazırlayıp soframızı kuracağım, arada arkadaşlarla buluşacağım, çaktırmadan Starbucks' a bile gideceğim, belki tatlı bir şeyler yiyip "ben tatlı sevmem ki!!" diye inkar edeceğim, kuyuya taş atacağım ki ben değil onlar uğraşsın ve sana sözümü tutup "tez"canlı olacağım....

Ve yine her zaman ki gibi aldığım her nefeste seni düşüneceğim, kalbim her seferinde senin için çarpacak...

Beni merak etme ne olur.

Sen sadece sana emanet bıraktığıma çok iyi bak. Unutma o artık benim, sadece benim!


Biliyorsun değil mi; seni çok seviyorum ben! :)




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen, ben diye bişi yok artık aşkımmm, biz varız ve iyi olanda kötü olanda bizim öptümmm ...

Sevgi Küçük dedi ki...

hoşgeldin aşkımmm!nasıl özledim seni :)