26 Mart 2009

Pilav


Evdeki brokoliyi ne yapacağım derken aklıma reklamlardaki "Brokolili Pon Pon Böreği" geldi ve onu mu yapsam diye kendi kendime güldüm. Var mıydı acaba böyle bir börek?

Varmış! Acemi Şef' in sayfasından başka dünyalara ziyarete giderken Bir Dilim Düş' e geldim ve gülmeye başladım. Karşımda brokolili pon pon böreği duruyordu. :)

Ancak milföy hamuru bulmadaki başarısızlığım nedeniyle çok istememe rağmen bu kez yapamadım. :(

Ama aynı gün başka bir dünyada, Hayat Binbir Çeşni' de, bunu gördüm. Alternatif olarak tutuyordum. Sonunda onu yapmaya karar verdim.

İlk deneme için fena değil! Fotograf çok iyi çıkmamış ama tadı fena değil. Bakalım, tekrarında neler olacak! :)

Bu güzel tarifler için her iki blog sahibi arkadaşımıza teşekkür ederim.





Not: Bu satırları yazarken aslında aklımda tek şey var. İzninizle paylaşmak istiyorum. Dünden beri sevgili dostlarım (gönüllü) arama kurtarma üyesi olarak helikopterin enkazını bulmak için yorgunluklarını umursamadan ve donduran soğuğa rağmen çalışıyorlar. Tüm gece onlara ve kazazedelere dua ettim. Ben dostlarımı endişe içinde beklerken kazazedelerin ailelerinin durumunu hayal bile edemiyorum. Allah yardımcıları olsun. Dilerim son zamanlarda yaşanan bu uçak - helikopter kazaları son bulur. En azından bu kez emekler boşa çıkmaz ve ailelerine iyi haberler gelir.

2 yorum:

Acemi Şef dedi ki...

Sevgiciğim çok şekersin sen :) Milföy hamurunu bir arkadaşta görmüştüm çok pratik yapmıştı, bulursam sana yollarım linkini, böulece hazırlayıp dolaba atabilirsin. Bu arada inşallah dualarımız kabul olur :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Bi kerem o senin şekerliğin!! (sen görmedin ama kızardım ben!) :)
Canım benim nasıl sevinirim bilsen. Burada varmış var olmasına da ben alışverişte görev nasıl anlatcam onu bilemedim.Elimde kağıt "beni bunu almam için gönderdiler amcaaa" diycem herhalde!! :)
Ve evet inşallah dualarımız kabul olur. Arkadaşlarım bazı gerçeklere (havanın eksilerde olması,yoğun kar yağışı ve sis gibi) rağmen umutlarını yitirmeden,tüm gayretleri ile uğraşıyorlar.Sadece onlar değil herkes...Umarım iyi haberler alınır. :(
Öperim seniiii