22 Mart 2009

Pazar Keyfi

Günaydddınnnnn....

Bugün güne oldukça geç başladım. "Böylece haftasonunun keyfine vardım" demek isterdim ama güne ne kadar erken başlarsam o kadar verimli gelir bana. Kaçta yatarsam yatayım öğlene kadar uyumak pek bana göre değil. Günü kaçırmışım gibi geliyor.

Çizgi film izlerken bir yandan da kahvaltımı yaptım.

Kahvaltı tabağımda neler yoktu ki:



Kuru kayısı, tadımlık miktarlarda gül reçeli ve çilek reçeli, siyah zeytin, domates, beyaz peynir ve tatlarını çok merak ettiğim 2 çeşit peynir: kırmızı biberli kaşar peyniri ve acı kırmızı biberli beyaz peynir! Beyaz peynir peynirden çok krema gibiydi. Oyum kaşara gitti! Aslında bir dilim ekmeğin üstüne bir parça koyup fırına atınca o kadar güzel oluyor ki...Hmmm hmmm...

Kahvaltıyı yaparken bir yandan da kimler yeni ne yazmış diye bakıyordum. Acemi Şef'in yazısına ve tarifine bayıldım. Yazıyı okurken bende manzarama baktım, gri gökyüzü ve karlı Sofya havasının keyfini (?) çıkardım.

Kahvaltıda normalde kahve içerim ama burada değişmeye başlayan alışkanlıklarımdan biri bu; artık kahve yerine Nesquick içmeye başladım. Bunun tek sorumlusu da Dobi! "Senin yüzünden değişmeye başladım, kahve içemiyorummm!" diye cırladığım bir gün "E ben de değişiyorum senin yüzünden! Farkında değil misin, artık çikolata değil tuzlu şeyler yiyorum!" dedi. :)

Ama bu konuda da değişmeye başladım, canım tatlı çeker oldu! Hatta bazen çikolataa diye sayıklıyorum. Geçen gün Dobi' den dışarı çıktığında, daha önce Bilyana' nın gösterdiği Yunan tatlısından almasını istedim. Tadını o kadar merak etmiştim ki...



Aslında üstü çikolata ile kaplı kek gibi bir şeydi. Neyse, bunu da denemiş olduk! :)

Sizlere keyifli haftasonları! Ve dilerim haftanız güzel başlar, güzel devam eder.


Not: Evet, kendime en kısa zamanda fotograf makinesi alıp cepten görüntülerden kurtarmalıyım sizi! :(

2 yorum:

Acemi Şef dedi ki...

Sevgiciğim yeni post'unu görünce geldim koşa koşa, adımı görünce de nasıl mest oldum anlatamam, çok teşekkür ederim.
Orada sabah saat kaç bu arada? Bak biz saati akşam 6 yaptık bile :) Sana upuzun bir pazar günü diliyorum, biz bizimkisini bitirdik siz kendinizinkinin keyfini çıkarın ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Hoşgeldinnn! :)
Öncelikle ayaklarına sağlık.
Bizde saat T.C. ile birebir aynı ve şu an 11.59. Siz pazarı bitirirken biz daha yarılıyoruz.
Güzel dileğin içinde çok teşekkür ederim. Umarım sizinkide güzel geçmiştir ve haftanız çooookk güzel başlar.
Çok öpüyorum
Not: Yazın çok güzeldi, dayanamadım ekledim :D