19 Mart 2009

Kuaför


Yok yok...Ben artık iyice alıştım buraya!

Az önce kuaförden geldim!! :)

Ben ki Ankara' da bile Abidin dışında birinin saçımı yapmasına izin vermem..baktım ki olacak gibi değil, Türkiye' ye ne zaman gideceğim belli değil...mecburen kalktım gittim.

İyi ki de gitmişim. 2 yıllık sarışınlığın ardından tekrar koyu kahverengi saçlarıma döndüm. Boyunu kısaltmaya kıyamadım ama yıpranan kısımlardan da kurtuldum.

Bilyanacığım sağolsun kendi kuaförüne götürdü beni ve herşeyin tam istediğim gibi olmasını sağladı.

E o zaman yarın bana düşen gene Dobicik' i kızdırmak!! Ama ne yapabilirim? Tüm gün "Sen merak etme kısacık olcak saçların...Şöyle yapcazzz...Böyle yapcazzzz....." diye korkuttu beni. Bulgarca konuşamıyorum ve başkalarına muhtacım ya, gerçekten yalan yanlış şeyler söyleseler yanarım.

Bir ara o kadar gözüm korktu ki "Tamam gitmiyorum, vazzzgeççtttiimmm!!" demeye başlamıştım.

O zaman yarın intikam vaktidir ey dostlar!! :D


Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aşkımmm muhteşem olmuşsun her zamanki gibi. :)))

Sevgi Küçük dedi ki...

beğenmene sevindim.uzunluğu çok değiştirmedim sen sevmiyorsun diye. sadece kırıkları alındı işte gördüğün gibi. kuaförde kulakların çınladı: ben "kesilen o kısımları istiyorum onlara BHAm dokundu, saklayacağım" dedim. :)
sana ait hiçbir şeyi bırakamam ben