7 Mart 2009

Katliam


Katliam...

Kime, neye ve nasıl olursa olsun tahammül edilebilir bir şey değil.

Milyonlarca insanları öldüren ve yüzyıllardır süren savaşlar, kurallara uymayan sürücüler, ihmaller, etnik tecavüzler, işkenceler, orman yangınları, insanların iyiliği ve sağlığı (?!) için diğer canlılar üzerinde yapılan deneyler....Hepsi birbirinden beter.

Ama içlerinde beni en çok etkileyen bu:

Fok katliamı




Demin Egelerin eski bir bölümünü dinliyordum, bu konuya değindiler. İçim yine ezildi.

İnanın buraya koymak için internette en masum (??) fotografları aradım.

Bu dünyada yaşayan tek canlıların biz olmadığımızı ve diğer türlere de saygı duymamız gerektiğini ne zaman öğreneceğiz ki?

Kime diyorum ki ben bunu?? Bizim kendi türümüze saygımız var mı??



Not: Kullanılan fotograflar internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: