24 Mart 2009

İstek


Geçenlerden Hümeyra Hanım bir ricada bulunmuştu.

Hala arıyorum, unutmuş ya da ihmal etmiş değilim. Aslında, "arkadaşlar benim için bakıyorlar" desem daha doğru olacak.

Onu bulamadım ama şunu buldum. Daha önce Türkiye' de görmediğim bir şey. Belki vardı ama dikkatimi çekmedi, bilemiyorum. Döneceğim zaman 3 tane alacağım. "Neden 3?" derseniz...Kardeşler Ankara' da yaşıyor, anneşko ile babiş Mersin' de, biz İzmir' de..E birbirimize gittiğimizde canımız çeker filan...Zor durumda kalmayalım!! :D

Şimdilik gelişme bu.

Not: Hümeyra Hanım, bana bir e-posta gönderebilirseniz sevinirim. İnşallah bulursam iyi haberi size öyle iletmek isterim. :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgi hanım merhaba,

Bende sitenize günde bir kaç defa giriyordum hem sizin yazılarınızı okuyor hemde kalıptan bir haber varmı diye bakıyordum.
Yazıyı görünce çok sevindim ama zahmet verdiğim içinde bir o kadar üzüldüm.:((
Fakat sizin bulmuş olduğunuz ocak üstü kalıpda çok güzel ve Türkiyede bende rastlamadım bu tür bir kalıba. Reklam filmini seyrederken hemen alıp, yapıp, yemek geldi içimden. Daha doğrusu ev halkına sunmak.
Ben verdiğim zahmet için tekrar çok teşekkür ediyorum size ve mail adresimi veriyorum.

humeyra.karabiber@areva-td.com

Sevgilerimle,
Hümeyra Karabiber

pelin'ce dedi ki...

Bu ne güzel bir aletmiş bende ilk kez gördüm...

Sevgi Küçük dedi ki...

Hümeyra Hanım, lütfen zahmet verdim diye düşünmeyin. Elimden geldiğince, yardımcı olmaktan mutluluk duyarım ve inanın zahmet vermiyorsunuz; tam tersi bu sayede yeni şeylerle tanışmış oluyoruz. :)
Sizin isteğinizde şansızlık hava durumu!!2 gün önce kar vardı. Dün çok sıcaktı ve ortada kar filan kalmamıştı. Bugünse gene heer yerde kar var!! Anlayamadım bu ülkeyi gitti!! :D O yüzden dışarı çıkıp arayamıyoruz rahat rahat.
Bu alete bende bayıldım. Temizlemesi ve kullanımı kolay gözüküyor. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim mutlaka,
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

alete bende bayıldım ama senin pekmezli keki görünce de...ağımın suyu aktı resmen!gidip peçete alacağım. :)
ziyaretin için teşekkür ederim sevgili Pelin.
sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Valla bayıldım bu alete..Bulursam buralarda bende alıveriyim :)))
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
nasıl iştah açıyorlar değil mi? ister tatlı ister tuzlu....valla tam yaza girerken tehlikeli bir alet olmaya başladı benim için!
ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler.
GünEşime o muhteşem pastayı gösterdim hatta bende isterim diye ortalığı yıktım haberiniz olsun!! :D
sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Ne kadar güzel bir alet. Çok pratik. Çok beğendim. Buralarda görürsem alacağım. Sevgiler canım..

Sevgi Küçük dedi ki...

bulamazsan sakın üzülme, ben daha uzunnnn süre buradayım. bir şekilde hallederiz. :)
sevgiler