2 Mart 2009

Dün

Dün ne yaptık...


Normalde "Yediğim içtiğim benim olsun gördüklerimi anlatayım" demem lazım ama ben tersini yapacağım.


Öncelikle şunu belirteyim ki, sevgili Bulgar Halkı kahve bağımlılığımı bildiklerinden Starbucks' ın ikinci şubesini zaten evime yakın olan birinci şubesinden daha da yakına açmışlar! Dobi "Bak bunu her yabancıya yapmayız, kıymetini bil! Yakında 3. şubeyi evin altına açacağız!!" diye müjdeyi de verdi! O kadar mesudum ki... :P


Ben tabii ki grande white mocha içtim ancak bardakta içerek bir ilke daha imza atmış oldum.


Dobicik normal mocha ve normal boyda bir bardak tercih etti.


Aslında ikimizde yediğimize içtiğimize dikkat ediyoruz ama ben bir Ali ile yemeğe gittiğimde, bir de kahve söz konusu olduğunda kontrolden çıkıyorum. Bu kez de öyle oldu ve kahve yanına bu leziz karamelli elmalı turtalardan yedik.


Yaklaşık 5,5 saat sohbet ederek oturduk desem...E ne var, iki hatun yanyana gelince ne beklenir ki? :D


Neler konuşulmadı ki; eskiler, aileler, biricik' lerimiz, işyeri dedikoduları, moda, blogger, tatil planları, müzeler, İstanbul, dil öğrenmek....


O kadar keyif aldık ki yarın tekrar buluşacağız. Ama bu kez hava izin verirse önce parkta sporumuzu yapıp ardından kahve keyfi yapacağız.

Hiç yorum yok: