6 Mart 2009

Ciciler

Çarşamba tatil bitti, bende işe koşarak gittim ve kapıda "günaydın"ın ardından büyük bir keyifle "Chestita Baba Marta" dedim. :)


Sağolsunlar, koluma sıra sıra bunları bağladılar. Ama inanın herbiri diğerinden değerli benim için.


Daha önce size anlatmıştım, beni çok duygulandıran jestlerine karşılık bende bir şey yapmak istiyordum ve "Milli Maç" bluzumu giyip kırmızı beyaz gittim. O kadar hoşlarına gitti ki...


Bluzun koluna yakın duran ilk cicim Bilyana' dan, hemen yanındaki ise Dobicik' ten. Nazar boncuklu olanlardan biri müdürümden diğeri Mila' dan. Ve ters dursa da şirin bir yüzü olduğunu belli eden ahşap kafalı cicim ise Hristo' dan.


Farkına varmamışım ama bir araya gelince epey ağırlık yapıyorlarmış. Eve gelince çıkardım ve ertesi gün sadece Bilyana ve Dobi' ninkileri taktım.


Bu arada benim cicim hırkamın yakasındaydı.


Umarım herkes için bereketli ve sağlıklı güzel bir yıl olur.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizimki en güzeli ama ...:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Evettttt!!! :D