1 Mart 2009

Chestita Baba Marta

Yehuuuuu!!!
Bugün 1 Mart! Bakalım dışarda Martenitza aktiviteleri nasıl gidiyor??
Saat 2 gibi Dobi ile birlikte kahve içmek ve dedikodu yapmak için buluşacağız.

Böylece Starbucks'ı da hayırlayabileceğim.

Sabah 8 den beri çocuklar gibi ayaktayım. Beni tanıyanlar nasıl bıdır bıdır ortalıkta dolandığımı tahmin edebilir! :)

İşte o cicili bicili kırmızılı beyazlı şeyler.

Bunlar klasik tiptekiler:






Bu ise Gelincik' e ve de Gökçe' ye aldığım model:




Bu annemlere, BHA ile kendime, Berroş ile Nünü'ye aldığım sevimli piju ve penda:






Bu Elifciğime aldığım model (Kalpli olduğu ve de ben onu çok sevdiğim için seçtim. Bir dalda iki kiraz gibi olmuş!!):




Ve bu da kendime aldığım model...Beni ve BHA' yı temsil ediyor. Kırmızılı olanın kadını temsil ettiğini tekrar hatırlatayım ki tam benlik: Muzur şeytan!! :D





Dobi, Bilyana ve diğer arkadaşlarıma aldığım ve onların bana aldıkları işyerinde kaldı. Onları da sonra koyarım.


Herkese iyi pazarlar ve sağlıklı + bereketli ama en önemlisi huzurlu + şanslı yaşamlar dilerim!






2 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

oyyyy süper bunnar heycanlandım ehuhu :)

Sevgi Küçük dedi ki...

ya görecektin dışarda herkes şirin şirin şeyler yakalarında bileklerinde dolanıyordu!!!
acayip keyifliydi!! :D