6 Mart 2009

Biz


"Bu sensin..Bu da BHA' n" dedi Bilyana.

O kadar sevimliler ki! Bayıldım!!

Evimizdeki hediyelerin hepsi Bilyana' dan. Sevgililer gününde çok şık bir mum almıştı; mavi ve yeşil tonlarla süslenmiş. En sevdiğim renklerle...

Yılbaşında çok şirin bir ev almıştı; içinde mum yakınca ortalık ışıl ışıl oluyordu.

Sonra ilerde buraya ekleyeceğim iki güzel kartta ondan hediye.

Ben gittiğim yerlerden böyle şeyler toplamayı seviyorum diye beni her fırsatta şımartıyor.

Sadece beni mi? Evdeki bir şişe ev yapımı içkide onun babama doğumgünü hediyesi. ;)

Benim için burada tanıştığım ve değer verdiğim iki insandan biri; içten tavırlarıyla o kadar iyi ki...

Ne mutlu bana onunla tanıştım.


Ayrıca, BHA' nın bana hep destek olduğu minyatür halimizde bile belli oluyor.

Aşkım, GünEşim...Canım desteğim.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

O omuz her daim senin için açık ve hazır. Ve Bilyana'ya teşekkürler en içten ve samimi duygularla...

Sevgi Küçük dedi ki...

bilmez miyim aşkım?nasıl ki sen hep yanımdaysan bende hep yanındayım.
bizi BİZ yapan bu değil mi zaten? ;)