18 Mart 2009

2. Perde: Pilav




Dedim ya yavaş yavaş alışıyorum, süreçte başarı ile ilerlemeye devam ediyorum!


Dün evdeki havuç, yeşil biber ve mantarı bulgur pilavı olarak değerlendirmeye karar verdim. Kullanılan malzemelerden anlaşılacağı üzere...Tarifi uydurdum!! :D


1 adet havucu küçük küçük doğrayıp 1 adet yeşil biberle hafifçe kavurdum.



Ardından 4-5 mantarı doğrayıp karışıma kattım. Sonrada bulguru ekledim. Oldu size müthişşş bir pilav. Hem sebze hem de bulgur seven biri olarak daha ne olsun değil mi?


Ama tabii işlem bunla bitmiyor; burada en önemli nokta ertesi gün çekilen fotografı Dobicik' e göstererek nispet yapmak!!


Yaşasın kötülükkkk


:D


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hımm güzel bişeye benziyor ( senin elin dğeişte güzelleşmeyen biş olurmu oda ayrı ya ) bende denemek istiyorum...
şimdiden afiyet olsun bana..:)

Sevgi Küçük dedi ki...

aşkım ben sana yapacağım.mantar, biber ve havuç var. biliyordum sneinde isteyeceğini, ayırmıştım malzeme! :D