24 Şubat 2009

Haylaz


Tüm gün suratımı asıp ne derlerse "Yapmıııycaaammm", "Gitmiiiyyyceeeemmm" ve "Yemiyyyceeemmm" diye tepki verdim!

Hastayım diye, yazık, tüm çalışma arkadaşlarım seferber oldular. Haklarını nasıl öderim bilmiyorum.

Sneje evden kulağım için ilaç getirmiş, Daniela ve Dobroslava sırayla (ve de zorla) onu kulağıma damlattı. (Telaşlanmayın ilacın doktorca kontrolü yapıldı ve kullanmam uygun olduğu için kullandım. Bilinçsiz tüketim değil yani.)

Bilyana ve Ali ne yedirseler de antibiyotiği içirsinler diye etrafımda dört döndüler. Bense her önerilen yiyeceğe "Bana neee yemiycem işte" diye tepki verdim. Eminim Bilyana' ya Alexis' i aratmamışımdır!!

Son olarak yerime oturup suratımı ve de ayaklarımı sallandırarak "Ben sizle oynamıycam işte! Eve gitmek istiyorum" dedim!! :D

Anlayacağınız her türlü kaprisi yaptım. ;)

Ama sevdiklerinden ve hasta hasta çalışmama kıyamadıklarından hiçbir hareketime ses çıkarmadılar.

İyi ki varlar....


Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: