23 Şubat 2009

Gazete


Bir süredir gazete okumuyorum. Önce tezdi, iş yoğunluğuydu..bir sürü bahane buluyordum kendi kendime.

Ama bugün farkettim ki içimden gelmiyor!

Başta Türkiye' den haberler olmak üzere hiç bir yerden haberi duymak, köşe yazısını okumak istemiyorum. Çünkü

- kredi kartını ödemek için böbreğini satmak için bekleyen gözü yaşlı insanları

- evinde bir tas çorbası ya da yiyeceği yokken buzdolabı hediye edilen insanları

- sağlam raporu verildiği halde yıkılan ve insanları öldüren evleri

- herkesin elindeki dosyayı "açıklarım haaa!" diye salladığını ama asıl konuyu atladığını

- eli taşlı küçücük çocukları

- patlayan ya da (çok şükür) patlamayan bombaları

- bilinçsiz annelerin babaların ihmali ile küçücük çocukların öldüğünü

- oy uğruna herkesin "açım açım" açıldığını

- parasızlık nedeniyle soyulan bankaları, kaçırılıp öldürülen çocukları

ve burada yazamadığım her türlü haberi görünce oturup ağlıyorum.

Ne acı değil mi? Elimden üzülmek dışında bir şey gelmiyor...Yazıklar olsun bana!



Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: