17 Şubat 2009

Esmer


Hani vardır ya "Ben esmeri badem ile..." diye güzel bir parça, işte bizimki de aynen o hesap oldu. BHA çantamı hasretini çektiğim kuru kayısı, dut kurusu, fındık ve cevizle doldurdu. Bir de kayısı döneri yedirdi. Ohhh...Canıma değsin. Bıdır bıdır yedim hepsini.

Bu haftasonu ete açlığımı giderdim. Tantuniden (ki ev yapımı olmasına rağmen cidden süperdi) ciğere bir Mersinlinin sayıkladığı herşeyden tattım. :)

İçine üzüm, kayısı ve bal konarak hazırlanan o güzel yoğurdu da unutamıyorum.

Ama yalan yok; en ama en güzeli sabah kahvaltısında ikram edilen simit oldu! Hmmm....Çay, simit ve de peynir.

Sağolsun laf arasında sayıkladığım ne varsa hazırlatmıştı. Ve hepsi çok güzeldi.

Dönerkende kurufasülyeden bulgura, mercimekten çaya salçaya neler eksikse evde onları aldım. Huzurrrr!!! :D

O' nu görmeye mi gittim yemek yemeğe mi hala bilemiyoruz ama... ;)


Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Amaç, güzel, dolu dolu vakit geçirmek, hasrete bi parantez açmaktı. Başara bildi isek ne güzel bize...
Ve yenisi istiyorum bennn...:))

Sevgi Küçük dedi ki...

Aşkımsınnnnnn
:)
Beni bu kadar güzel karşıladığın için, konuşmalarımızda laf arasında geçenler dahil hiç bir şeyi atlamadığın ve beni HER ZAMANKİ gibi çok ama çok mutlu ettiğin için tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar....teşekkürler!