17 Şubat 2009

Buz


Balkanlardan gelen soğuk hava daha size gelemeden beni çarptı. Ha şimdi siz "Ay buralarda nasıl soğuk donuyoruzzz!" derseniz ters ters bakarım çünkü burası buz gibi. Abartmıyorum; aynen fotograftaki gibi ortalık, duvarlar bile buz gibi. Süpermen' mişimde kaleme gelmişim gibi bir halim var. Ama pelerin yerine battaniye taktım! :)

2 gündür şapka takmıyordum ve işte sonuç: Başım ve tüm vücudum ağrılar içinde.

Ve tek başına olmanın tadını (?) çıkarıyorum. Kendimi iyi hissedersem gider sıcak bir şeyler hazırlarım kendime.

Fırrrkkkk....



Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

5 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

niye takılmıyo o şapkaaaa niyeeee
:(

Sevgi Küçük dedi ki...

unuttum :(

Tijen dedi ki...

Aman üşütme Sevgi. Bizim buralar bile soğuk, siz kimbilir nasıl üşüdünüz. Önümüz bahar, dayan az kaldı!

papilo dedi ki...

Sana kim Balkanlar'a git dedi?
Cocuklugumun zincirleme isim tamlamasinidr " Balkanlardan gelen soguk hava kutlesi"...

Sevgi Küçük dedi ki...

ah artık çok geç üşütmemek için. sesim filan gitti, öğleden sonra eve gidip yorganın altına sığınacağım.
istediğim kadar dikkatli olayım, herkes hasta olunca sıra mutlaka bana da geliyor. iş ortamını bu yüzden sevmiyorum. mikrop yuvası bu mevsim!
bazen cidden ne işim var burada diye düşünüyorum, özelliklede dün gece ki gibi ateşim tavan yapıp da tek başıma evde zırıl zırıl olduğumda. :(
neyse geçecek bu günlerde, dilerim tek ayrılığımız bu olur.
ilginiz için hepinize çok teşekkür ederim.