18 Ocak 2009

Issız?

Yazmayayım yazmayayım dedim ama artık şiştim!
Nedir bu "ıssız"lık durumu? Günlük hayatımıza "oha filan oldum" gibi giriverdi. Okuyamıyorum ama eminim kadın dergilerinde ankette çıkmıştır:
Sevgiliniz ne kadar ıssız?
Filmi izlemedim ama oyuncuların performansını, yönetmeni ve tercih edilen şarkıları izleyenler çoğunlukla beğendi / takdir etti. Benim lafım kesinlikle buna değil.
Ben bu filmden kendine pay çıkaranlara kılım! Yok, daha doğru ifade aslında şöyle olacak:
Kendini ıssız sanan erkeklere kılım!
Ohh ne güzel, ellerine bahane geçti! Rutkay Azizvari bir tavırla, eller cepte omuzlar kalkmış "Yavrum ne yapabilirim? Ben ıssız adamım yavv" diye yaptıkları çapkınlıklara ve sahte tavırlarına bir isim koymuş oldular. Kendilerine aşık kadınlara "Aslında seni (de) seviyorum güzelim ama ne yapabilirim, ben ıssızım!" diyecekler. Böylece haklı olacaklar, kadın anlayış gösterecek ve onlarda yeni kurbanlara ay yani yeni aşklara yelken açabilecekler!!
Kılım diyorum ama aslında onları görünce çok gülüyorum. Halaaaa çabalamalarına gülüyorum.
Ne diyeyim: Allah herkesi mutlu etsin, herkese hakkettiğini versin.

Hiç yorum yok: